Hallo, ik ben nieuw hier! Ik heb gister 11 dagen na mijn eisprong deze test gedaan. Ik zelf denk positief maar voel weinig aan mijn lijf. Wat vinden jullie?
Spannend zeg! Besef het echt nog niet! Zal morgen nog een Test doen om te kijken of het oploopt! Thanks miss84
Oh dan heb ik nog even haha . Hebben jullie de verloskundige meteen gebeld? Ik ga op vakantie en zou graag een echo van te voren hebben alleen ik lees dat het hier pas rond 9 weken is.
Je hebt de test gisteren gedaan toch Lolalilly? Dan kan ze morgen toch wel weer testen? Dan zit er 48 uur tussen.. Of is er een andere reden om 2 dagen te wachten? Gewoon benieuwd hoor!
Ik krijg een echo bij 8 weken, dus weet niet wanneer je vakantie is? Een te vroege echo kan je ook onzeker maken omdat je dan soms nog geen hartactie kunt zien. P.s. Gefeliciteerd trouwens
Ja gister avond. In het echt is hij ook best duidelijk. Alleen mijn vriend zegt dat het niet telt als ze niet even donker zijn. Haha maarja mannen he
Ik denk dat ik dan acht weken ben want ik ga 11 feb en had 1 jan mijn eisprong. Heb ik met ovulatietest gevonden. Ik moet drie uurtjes vliegen ik weet niet of dat kwaad kan. Lijkt me niet maar toch
Lolalilly: welkom!! En je test ziet er goed uit (maar voor zover ik weet moet je teststreep minstens net zo donker zijn als je controlestreep hpor...!) Jezzebel: zo.. dat is lang!! Dan moet het toch haast wel raak zijn lijkt me??! Spannend! Ik zal je volgen..
Gefeliciteerd Lolalilly!! Duidelijk zwanger! Hummeltje wat bedoel je met dat de teststreep net zo donker moet zijn als de controlestreep? Een streep is een streep en dus zwanger.