Liss: zie niks, helaas.. Juf32: leek op de 2 foto's samen wel iets heel vaags te zien, maar op de originele zie ik weer niks helaas!!
Juf32: ik zie ze op de bewerkte foto's maar ook op de originele foto's. Vind t nog wel wat te vaag om je te feliciteren. Hopelijk van de week meer duidelijkheid!
Lieve meiden, Van de week heb ik 2 foto's geplaatst van testen.Waar ik eerder nog onzeker was weet ik het nu zeker...
Patries: zo duidelijk als wat!! Gefeliciteerd!!! Hier zijn enkele minuten terug de rode duivels gekomen helaas... :x
Zo.... goed topic gevonden voor de ervaren tuurders Ik kan het HEEL goed Ik heb iets anders aan de hand, namelijk aflopende testen. NOD was 7-1 Eerste test is van 4-1 van Zwanger & Kids (dacht 1-1, maar dat was een andere) Die erna is van KV2V5, op 8-1. Zal zo in een volgend bericht de test van vandaag laten zien, die is voor de Special Tuur Brigade
Gefeliciteerd iedereen! @ hummeltje5 vervelend zeg hopelijk volgende ronde raak! Ik begin nu echt ontzettend pijnlijke borsten te krijgen en zeurende buik. Ik heb de clearblue met indicatie gehaald om morgen te testen. Die wil ik bewaren om aan m'n ouders en familie te laten zien!
voor de STB: Test van vanmiddag (wel een uur ervoor koffie gedronken, maar weet niet of dat uitmaakt als je al een week overtijd bent)
@ pippers ik zie op je eerste foto's wel licht streepje. Op de onderste niet echt... Maar je bent nu een week overtijd?
@pippers. Ik dacht dat als je die test doet dat het voor altijd erop blijft staan haha ik zal even de bijsluiter lezen
Daaarom... en 3 dagen voor NOD dus wel positief, maar erna amper Nu een week overtijd inderdaad Lolalilly
Ik denk ik zeg het maar, anders is het zo lullig als je hem met tekst inpakt en ze krijgen een leeg groen veld te zien
Oh zo haha ja dan is het nog een grotere verassing voor ze. Ik zal morgen een foto maken hoor! Stel dat je een tweeling krijgt is et hcg dan ook dubbel zo hoog?
Ik heb het al gevonden het digitale venster blijft 24 uur staan dus dat moeten zoiezo foto's worden haha want duurt nog even voor ik mijn familie zie