Ja ik zal ze straks nog eens een keer plaatsen maar ik geloof er nog niet echt in ben bang dat het toch van mijn eisprong is. Ik zou anders op dag 3 of 4 mijn eisprong hebben gehad en ik had de dag voor mijn menstruatie nog een gezellige avond . Ik geloof het pas als ik een knaller heb of iig donkerder
alou super mooi test! Helee je ovulatietest is niet positief. Moet idd donkerder zijn. Op de zwangerschapstest zie ik wel wat
Ik deed een kv test na 1 week overtijd. Het was negatief maar de controle streep stond erg links dus deed ik de test open en zag een tweede streep maar heel erg rechts! Zie foto's eerdere berichten.
@Heleen Ja ik heb de dag erna nog getest in de veronderstelling dat die donkerder ging worden maar was juist erg licht... Vandaar dat ik ervan uit ging dat deze streep het hoogtepunt was. Wat zou de verklaring kunnen zijn? Als ik maandag ng geen menstruatie heb nog eens testen en anders gewoon afwachten...
@meisje1977 tenzij je je eisprong niet weet en je een laat ei hebt dan kan hij alsnog positief worden