Klopt dat de meningen daarover verdeeld zijn. Want geef mij dan eens een goede reden waarom er in bijsluiters van zwangerschapstesten een maximale afleestijd staat? Voor de lol? Of toch wellicht omdat er na afleestijd (valse) streepjes kunnen komen te staan die niks te betekenen hoeven te hebben?
Je hebt gelijk wat betreft de bijsluiters, maar als de test binnen de tijd wordt afgelezen kun je mij niet wijsmaken dat t valse streepjes zijn. En hoe vaak lezen we nu de afgelopen dagen hier niet dat de kruidvat testen blijkbaar laat tot erg laat verkleuren en toch positief blijken te zijn?
En als we t dan toch gaan hebben over "valse" testjes dan ga ik uit van een test die idd buiten de afleestijd om is bekeken, en gelige tot (heeeeel) licht grijze streepjes hebben. (Soort van schaduwstreepje) Maar als je je positieve kv test enkele dagen, weken, maanden tot jaren bewaard zie je ook dat de streepjes paars grijzig worden... Dus vandaar ook dat ik er niet echt in geloof.
Ik test gewoon over 2 dagen nog eens.. of misschien morgen ochtend. Kijken of streep komt en donkerder is. Ik denk nu op een andere test ook een heeeeel licht streepje te zien.. we wachten het af
Hey! Het wordt er geloof ik niet beter op.. Ik zit op 10 dpo ( moet eigenlijk niet testen maar heb onbedwingbare neigingen ) Deze avond gedaan, niet t meest ideale moment...
ik lijk in de verte iets te zien zou overmorgen met ochtendurine testen dan zou hij duidelijker moeten zijn! ik duim
Nljh hij lijkt positief maar gezien de lange tijd beschouw ik hem als negatiec Masrysa er zit niets anders op dan testen
Ik zie 'm. Vind 'm alleen wel wat grijzig maar dat kan ook aan de foto liggen. Binnen hoeveel tijd is de foto gemaakt? En hoeveel dpo zit je?
Heb nog wat foto's gemaakt op "hetzelfde" moment. De foto is na ongeveer 6/7 minuten gemaakt denk ik. Heb zelf geen idee hoe lang mijn cyclus is. Als ik uit ga van standaard 28 dagen had ik 14 januari ongesteld moeten worden. Op 13 januari had ik getest (mijn verjaardag) en die was negatief.
Ik zie hem, maar kan niet beoordelen of hij roze of grijs is. Ik had gisteren ook een vaag streepje op de kruitvat toen een CB+ gedaan en die gaf een iets duidelijkere streep. Succes met afwachten.
ik heb helaas negatief getest vanmorgen, maar nog geen teken van ongi te bekennen. hoewel ik t jammer vindt dat de test negatief is is t ook wel weer positief dat m'n lf nu al op 12 zit ipv 10.
Na bovenstaande post van gister avond heb ik vanmorgen een action test gedaan. Ik heb net getest maar zie niks Dit was een action test na 5 min aflezen.. Ik hoop dat een Kruidvat test vrijdag wel iets laat zien hihi.. Of is er iemand met hele goede ogen die wellicht toch iets ziet...
Bedankt voor jullie reacties. Dit was een Kruidvat test en zie in eerdere reacties dat die soms later een duidelijkere streep laten zien, vind het heel spannend. Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook een heel licht streepje, weet niet of die net zo licht was als deze. Verloskundige zei toen een streepje betekent gewoon zwanger. Morgen even een (dure) clearblue test doen die gewoon aangeeft "zwanger" of "niet zwanger" toch makkelijker .
Ik hoop heel hard mee hihi! Vond het zo bizar dat de reacties redelijk positief waren gister, al blijft het een laat afgelezen test. Ga vrijdag opnieuw testen met de KV! Heb twee dagen beurs dus gelukkig wat afleiding waardoor ik hoop iets langer te kunnen wachten met testen
Ik ga straks weer ff wat testen halen k2v5. En dan doe ik er vandaag en morgenochtend 1. Ik heb ook nog een clearblue digitaal liggen maar daar wacht ik nog mee, omdat de k2v5 gisteren zo onduidelijk was. Vaak is de clearblue dan zowieso negatief. Pff wat een onzekerheid. Gisteren of vandaag zou ik ongesteld moeten zijn normaal gesproken. En bij mijn vorige zwangerschappen had ik dan allang positief getest.