Mooi, gefeliciteerd Ik zie niets..andere foto's ook niet.. Een streep is een streep en hij is duidelijk te zien. Die zie ik. Veel plezier.
Hoi meiden, Ik schrijf nier vaak mee maar had vrijdagavond een streepje op de test. Vanmorgen ook nog 1 gedaan maar hij is niet echt donkerder geworden? Zijn deze positief?
O meis heb je een action in de buurt? Probeer daar eens een testje van... Ik bleef vage lijnen plassen op die van kruidvat
Hoi dames, twee dagen geleden was ik dat meisje dat smorgens een lichte test en daarna savonds een donkerdere test had. Twee dagen later op 14dpo weer savonds een kruidvattestje gedaan want ja moeten toch op, dacht die zal wel knallen nu... Maar echt niet!!! Supervaag en dun lijntje!!!! Ik dacht jeetje nu ga ik een miskraam krijgen! Wat is er toch met die testen, hele avond gehuild!! Zelf mijn ventje zag het niet posi in!! Eigenwijs als ik ben vanmorgen naar de action gefietst, want ik was ervan overtuigt dat het aan kruidvat ligt!!! Net 15dpo een testje van action gedaan! Die was knal en dan ook echt knal posi!!! Ik ben geen grote drinker, dus gisteren was echt mijn plas niet te dun, hij is altijd zeer gelig!! Heb een foto bijgevoegd, kunnen jullie het ook zien! Let niet op de kruidvat testjes, daar had ik al blanke lak overheen gedaan dus die glimmen een beetje raar
Ik heb ook niet gezegt dat ze vaag zijn. Ik heb gezegt dat ik vaag bleef testen, en vandaag heb ik toch maar een ander merk geprobeerd, ik werd er namelijk superonzeker van! Het was dus een tip, misschien test ze dan ook met een duidelijkere streep! Weet wel zeker dat ze zwanger is, maar ze wil graag een nog duidelijkere, vandaar de tip!
Mooie test van action hoor! De eerdere testen zijn ook mooi. Ondanks dat je urine donker is kan het toch zijn dat de testen onderling wat wisselen door meer of minder hcg wat erin zit. Zeker zo in het prille begin.
gek die testen idd van de kruidvat, soms loopt de kleurstof niet goed door heb ik gemerkt, word je enorm onzeker van. positief zijn ze zeker maar de action spreekt voor zich! gefeliciteerd!