Morgen is als het goed is mijn Nod. Maar met mijn vorige cyclus was ik 3 later ong geworden. Maar als ii van 28 dagen uitga zoals normaal dan is morgen mijn nod..
hee, nee heb ik niet.. had er wel een proberen te maken maar omdat t al donker was ging dat met flits ( we hebben slecht ligt van de lampen zal maar zeggen) en daar door werd de foto iedere keer wit.. heb daarna nog een nieuwe gedaan maar dat was met hele lichte urine.. ben deze ochtend misselijk opgestaan maar k ga niet meer testen.. k wacht morgen "braaf" af want heb zelf het gevoel dat het toch niet raak is.. ook al zeggen de misselijkheid en zo van wel.. als ik uit ga van mn ei ( al sik m goed gevoeld heb enzo) dan was gister mn nod.. en als ik uit ga van gewoon 28 dagen.. dan zou vandaag mn nod zijn.. eerste dag van laatste menstruatie was 31 dec.. + 28.. is vandaag.. maar voel me alleen maar goed beroerd.. dus ik wacht nog morgen af.. en dan vrijdag pas testen.. zou wel helemaal geweldig zijn want vl is zaterdag jarig.. maar goed dat geluk zal k niet hebben denk ik.. k wacht braaf! sorry voor mn lange verhaal..
heb ook even je vorige stukje gelezen dat je cyclus vorige maand 3 dagen langer was.. stel je word morgen niet ongesteld.. dan moet je er drie dagen bij op tellen.. ( omda die vorige maand langer duurde).. dus als je dan na die drie dagen nog niet ongesteld bent.. dan zou ik pas testen.. maar we weten allemaal dat we dat toch niet vol gaan houden haha... k hoop t voor je echt waar!!.. ik hoop alleen voor jou dat je morgen niet teleurgesteld bent.. en dat je dan misschien over 3 of 4 dagen wel positief test!.. k ga voor je duimen !!!
Mooi. En kan beide kanten opgaan helaas.. Ik duim voor je dat het gewoon goed zit.. Ik lees nu je andere berichtje. Klinkt hoopvol.
Specialgift: ik zie het streepje wel maar dit is een zwanger & kids test toch? Die vind ik persoonlijk niet zo betrouwbaar... Ik hoop voor jou da je morgen of overmorgen een duidelijke streep hebt! @sanne jammer maar je houdt de spanning er wel in!
Ja, klopt van zwanger&kids. Ik ben er niet bekend mee, normaal gebruik ik sensitest. Ik hoop dat het dit keer wel zwanger betekent en anders bestel ik nooit meer bij zwanger&kids.
hou t ook spannend voor mn eigen haha.. veel witte afscheiding..normaal kurkdroog zo voor nod... (sorry best smerig).. maar k denk.. dat morgen de dammen gaan breken.. dus ik wacht morgen nog af.. ( is t al morgen ).. en als dr dan nog niks is dan doe ik vrijdag n test..
Net getest 2 dagen voor nod! Resultaat na 1 minuut. Net al een topic geopend of ik al stiekem blij mag zijn
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb net een clear blue digital gehaald om morgen te testen hopelijk is deze positief! X