Goedemorgen. Het is een goede dag voor nog wat meer positieve testen. Kom maar op. Gefeliciteerd voor alle zwangeren!!
gisteren 14 dpo getest, met 4-5 minuten zag ik nog niets, alleen een roze waas. na 10 minuten stond er een streepje. vanochtend weer getest. met 5 minuten een tuurstreep in de roze waas. na 10 minuten de linker foto. rechts samen met die van gisteren
Roosje.. ziet er goed uit! Loony.. wow wat een knaller.. is het de kv test? Die van mijn zijn action, krijg als het goed is vandaag de cb digital indicator binnen. Gaan we het weekend mee testen. Ben benieuwd!
@sam jij hebt ook erg mooie testen. Ik heb inderdaad getest met de kv. De eerste 2 minuten zag ik er nog niks op en langzaam zette het 2e streepje door en nu knalt ie er af. Als jij met de action test al zo'n mooi 2e streepje hebt zegt de CB ongetwijfeld ook 'zwanger'. gefeliciteerd iig! Roosje trouwens ook gefeliciteerd! mooie testen!
@roosje ik zag met 2 minuten dus ook nog niets op mijn test en moet je naar mijn test kijken. De kv is anders dan het ooit geweest is, maar je testen zijn positief hoor!
Wat denken jullie? Gisteren vond ik de action-test toch wel wat duidelijker dan deze kruidvat test van vandaag. Ik heb ook nog een action-test gedaan, die is ook iets lichter dan die van gisteren. Mijn temperatuur is nog wel hoog en ik voel verder geen kramp ofzo. Kan ik het beste uitgaan van een komende miskraam? Ik zit nu op 16 dpo.
Durf het nog steeds niet te geloven.. 3e ronde al raak, 1ste keer duurde 6 rondes maar was toen 5 jaar jonger en nu al de dertig gepasseerd. Had dus verwacht dat het langer zou duren.
@vlinder helaas is daar moeilijk wat over te zeggen. Het is nog pril en het kan best zijn dat je urine net wat minder geconcentreerd was dan gister. Het enige wat je kan doen is afwachten en misschien morgen of als je je nieuwsgierigheid kunt onderdrukken over een paar dagen nog eens testen! Heel lastig...ik weet er alles van...ik ben zelf 2x eerder zwanger geweest en had bij beide in het begin ook eens wat lichtere testen. bij de 1 werd het een miskraam en de ander is nu een actieve peuter...succes met wachten en probeer positief te blijven!!
vlinder.. als je de mogelijkheid hebt kun je morgen opnieuw testen, elke 2 dagen loopt de hcg op. En als het niet goed is, kun je daar toch niets aan veranderen, hoe moeilijk ook
Hallo, Hier ben ik weer had laatst zwangersschapstest geplaatst die onduidelijk was...Helaas voor ik weer kon testen kreeg ik flinke kramp en ontzettend veel bloedverlies. na een gesprekje met mijn huisarts is de kans groot geweest dat ik een miskraam heb gehad. ik kan het laten controleren door mijn urine langs te brengen, hier zijn we nog even over aan het denken. het moet wel deze week zei hij. maar goed. Hoe raar kunnen dingen lopen? nu we die vreugde hebben meegemaakt van misschien wel zwanger willen we er nu (in tegenstelling met eerst) eigenlijk wel voor gaan de vraag is alleen hoe nu verder? de arts zei dat we gewoon kunnen proberen maar vanaf wanneer moet je rekenen? laatste dag van bloeding? eerste dag van bloeding? en hoelang kan zon bloeding nog doorgaan? het zijn eigenlijk allemaal vragen voor de huisarts natuurlijk maar ik was zo met domheid geslagen tijdens afspraak dat deze vragen niet bij me opkwamen..
Loony: mooie test. Een echte knaller! Kruidvat komt tegenwoordig langzaam opzetten maar droogt wel duidelijk op gefeliciteerd Sam: Jouw testen lopen ook mooi op! Gefeliciteerd