Maleintje.. misschien nog niet voldoende hcg.. de cb hebben best veel hcg nodig wat ik zoal lees. Had zelf vandaag en gisteren een licht positieve test. Ga het weekend pas een cb doen voor het fotoalbum misschien een kv of action test proberen?
Daar zat ik dus ook aan te denken sam83 Ik dacht waarschijnlijk heeft dat digitale ding een bepaalde HcG waarde nodig om zwanger af te geven en is dat tweede streepje nu nog te licht daarvoor... Ik ga het van het weekend ook weer proberen Er staat inderdaad in de bijsluiter dat je het resultaat moet aflezen op het schermpje... Maar er staat niks in of de streepjes onbetrouwbaar zouden zijn oid
Nooit digitale testen openmaken, want waar is het digitale gedeelte dan goed voor? Er zijn altijd twee strepen te zien aan de binnenkant en dat zegt dus helemaal niets.
Dat ziet er erg hoopvol uit. Waaauw die springt bijna van m'n scherm af, gefeliciteerd. Die loopt zeker mooi op, super. Daar zou ik nog niet vanuit gaan, vooral niet als je nog geen krampen/bloed hebt. Het kan aan zoveel dingen liggen.. Ik duim voor je dat het goed zit. Supeeeer. Ik zie 'm. Geen idee of het een indroger is.. Vind 'm best duidelijk.
@micchan: Ik heb hem niet open gemaakt Het is zo'n test waarbij je het stickie in de houder moet plaatsen en na de uitslag moet hij er weer uit voor een eventuele volgende test.... Clearblue 3 voor 20,- En toen ik hem eruit haalde zag ik die twee streepjes Weet ook niet hoe ik het moet uitleggen Anyway: het streepje was ook licht dus ik ga van het weekend sowieso nog een test doen.... Hopelijk staat er dan gewoon zwanger in beeld Thanks voor jullie reacties!
Haha had hem nog over van paar weekjes terug, denk doe hem nu ben wel benieuwd... Van net sus (10 minuten geleden) Haha hij knalt behoorlijk staat ook zwanger op 😄 Maar dat is dus het verschil
Gisteren 13 dpo tuurstreepje vandaag 14 dpo nog steeds tuurstreepje. normaal haal ik 14 dpo niet eens. Mag toch wel aannemen dat er iets daarbinnen aan de hand is? nou alleen de vraag of het ook doorzet. Bij dochter testte ik pas 16 dpo positief.
Heb alvast een nieuw deel gemaakt omdat deze bijna aan de 5000 zit! http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/559916-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatie-and-zwangerschapstesten-deel-29-a.html#post18214265