Voor zover ik kan zien is het streepje licht roze. Dus alvast gefeliciteerd en hou ons op de hoogte😊
Hoi dames, Ik heb eerder een foto geplaatst van mijn ov testen. Ik dacht dat ik mijn Lh piek toen had gevonden Vandaag ben ik CD 14 en omdat ik er nog niet helemaal zeker van was heb ik nog even door getest en kijk wat voor test ik net had! FF had al een rood kruis op de 20e gezet, dit was wel op basis van mijn temp die ik nu overdag meet na het wakker worden want zit in de nacht. Ik heb net de positieve ovtest van de 20e verwijderd en van vandaag toegevoegd en FF heeft ook gelijk het kruis weggehaald.. Dat wordt dus klussen vanavond
Daar staat zonder twijfel een tweede streep op! Voorzichtig gefeliciteerd, hopelijk gaat hij mooi oplopen de komende dagen
Hallo dames! Ik heb eerder deze week mijn positieve claer bleu op deze pagina geplaatst. Ik heb eerde een miskraam gehad dus vind het allemaal nogal spannend! Doe nu om de dag een streepjes test om te kijken of het streepje op loopt. Zie hieronder het resultaat!
Testje van een vriendin... we twijfelen allebei of er iets te zien is. Willen jullie meeturen? Test is 11 dpo. Meestal wordt ze 13dpo ongesteld ..
Mijn rijtje..... Heb elke dag getest de laatste dagen twee keer. Onderste is van vanmorgen...donkerder kan hij niet worden denk ik Nu hopen dat ik over 2 weken hier een positieve test kan plaatsen...