@Jingle, wat een verrassing zeg en wat goed dat je nog even ging testen, duim weer voor je! @Deman91, zijn mooie oplopers! Gaat de goede kant op! Bij mij helaas niet goed gegaan.... Had na veel positieve testen, inclusief cb 1-2 weken vanmorgen een zo goed als negatieve test in handen...ook cb gaf aan niet zwanger.... Helaas dus bij 4 weken +4 dagen misgegaan. Ook al hou je er rekening mee, het doet toch zeer.... Oftewel, ik ga maar weer ovu-testen bestellen en blijf positief denken. Het zwanger worden lukt dus erg makkelijk, nu nog zwanger blijven.
Heel veel sterkte met het verwerken! En heel veel succes met het opnieuw zwanger raken! Het is je gegund! 💋
Nou, daar ben ik weer. In augustus al een positieve test, gevolgd door een vervelende miskraam. Nu superonzeker en stom genoeg toch 9 dpo getest. Wat denken jullie?
Oh meid wat vervelend. Heel veel sterkte de volgende ronde! Ik duim dat je snel een knaller van een ovutest hebt en dan een plakbeebje. Knuffel!
Wil er nog iemand naar mn ovu test kijken op de vorige pagina ajb ... ben er een beetje onzeker over. Hij is wel even donker (zelfs iets donkerder) dan de controle streep. Net was de test ineens mega licht maar urine was ook bijna doorzichtig. Vanaaf nog 1x testen.
Als hij even donker of zelfs donkerder is dan heb je je ei gevonden. Vanavond idd nog een keer testen!
Hello ladies! Twee weken geleden mocht ik hier een foto met een heel licht streepje plaatsen en vandaag knalt mijn streepje zelfs harder dan het controlestreepje! Jeujh! Veel succes iedereen! xx