Wat een prachtige test! Wat super fijn dat jullie spontaan in verwachting zijn. Gefeliciteerd geniet ervan
oooo wat super zeg dat je spontaan zwanger bent!.. echt top!! Gefeliciteerd.. En Geniet er allebei van!
Bedankt voor het duimen Ja dat doe ik ook altijd online bestellen, deze was van zwangerenkids Wat een geld 14 euro voor een zwangerschapstest, wacht ik toch nog even tot hij iets donkerder is.. spannend! Mijn zusje gaat vandaag en anders morgen bevallen, dus wel heel leuk dat ik dan ook weer een kleine krijg, kunnen ze samen spelen
Dit is trouwens de normale test, dus GEEN vroege. Op de telefoon is die duidelijker en in het echt zie je wel duidelijk een lichte roze streep staan. Misschien dat jullie ook iets hier op zien? Doe overmorgen weer een test en verwacht en hoop dat hij dan veel duidelijker is
Vanmiddag bezoek gehad van moeders voor moeders! Nog een test gedaan erg leuk om die streepjes weer te zien!☺
Ja zeker weten! Ik heb zelf met een lichter streepje een clear bleu test gedaan en die gaf me direct meer duidelijkheid😆 die zou je ook al kunnen proberen!
Ja maar, heb ei dus al gehad en normaal na ei zijn deze testen bij mij of wit of indrooglijntje, maar niet zo als het nu al dagen is. Maar goed. Ik moet geduld hebben. Lijf houdt me voor de gek en laat zich niet door mijn gedachten of wensen leiden....
Ik zie wel vaker op het forum hier dat ze duidelijke streepjes blijven geven zelf geen ervaring met deze testen. Daarbij zou het van een zwschap nog erg vroeg zijn om daar al iets van te zien? Of bedoel je dat niet? @stefani ik zeg gefeliciteerd !
@brenda, ik heb hier ook vaker vage valse strepen mee gehad. ik zou over 2 dagen met kruidvat testen @stefani: heel duidelijk! gefeliciteerd!!
Test gedaan vanmorgen is de normale van zwanger en kids, dus geen vroege test.. wel rot verlichting, kan beter wachten tot het daglicht komt, maar zien jullie het ook??
Ja geen idee vorige week dinsdag roze afgeveegd 1x,nu een week geleden. ( denk innestelingsbloed, nooit eerder gehad ) Ben misselijk niet normaal, ook nooit gehad tijdens zwangerschappen.. Morgen is het 14 dagen geleden dat ik seks heb gehad... Denk dat ik morgen of donderdag ongesteld moet worden.. Heb mijn ei gevoeld zo'n 14 dagen terug pff spannend hoor
Test met daglicht, maar wat een verschil op de telefoon een stuk duidelijker.. en in het echt een duidelijke roze streep