nee ik ga wachten tot morgen.. want misschien zet alles vanmiddag wel door.. dus ik wacht tot morgen vroeg
Ik ga morgen of zaterdag nog eens testen denk ik..... Oh en ik vertrek volgende week op vakantie. Geen cocktails en groenten voor mij. Ik had verwacht dat het nog wel even zou duren. :-D
Hondagirl ziet er inderdaad naar uit dat je je piek hebt gehad, succes op het wachtbankje! Duim voor je Sanne knap dat je kan afwachten...Hoop op positieve test morgen! Ronnekes ik zie hem duidelijk! Theetj Hoe gaat het bij jou?
deze testen geven vaak een grijs streepje/ schaduw streepje.. wil je niet ontmoedigen maar zo heb ik ook eens n maand gezeten dat ik er zeer zeker van overtuigd was dat t nu dan toch wel raak zou zijn met zo'n test.. maar werd gewoon ongesteld.. probeer kv 2 voor 5 hoeveel dpo zit je?
Na de twee van vanmorgen dacht ik misschien was dat doosje niet goed ofzo (jaja) Ik heb er net nog een gedaan....weer een streep...en duidelijker(terwijl vanmorgen met ochtendurine was) Wat vinden jullie? Nu maar 2 dagen wachten...
De zwanger & kids dipstick? Die geeft vaak van dit soort streepjes terwijl je niet zwanger bent. Helaas is dit niet wat je wilde horen. Ik zie je streepje wel maar heb geen vertrouwen in deze testen. Als hij over twee dagen duidelijker is wil ik je wel feliciteren. Succes!
Heb een beetje onregelmatige cyclus maar zit nu op dag 39 van m'n cyclus. Denk dat ik rond de 13e m'n eisprong had..
Ja, zwanger en kids dipstick idd. Bedankt voor je reactie. Deze is van gister. Ik ga morgen ochtend opnieuw testen. Ik weet wel dat ik langzaam hcg aanmaak. Welke test in de winkel is extra gevoelig? Behalve die van 2voor5 van kruidvat? Ben niet zo handig in die pipetjes
ik zie m!!!.. misschien ben jij zo een vrouw die s middags beter test als s morgens.. ziet er hoopvol uit!!!