er schiet mij in een keer iets te binnen over eventuele innesteling.. wie wil mij pb sturen als die gene er ervaring mee heeft.. over wanneer enzo dat t innestelt..
Goedemiddag, Ik ben test gedaan. Volgens mij het blijft hetzelfde streepje als gisteren. Dus ik moet nog afwachten tot mijn nod. Ik ben nooit vergeten want 2 jaar geleden was ik ook hetzelfde verhaal zwangerschapstest dipstick daarna clearblue. Precies dag van mijn nod en na nod kwam langzaam duidelijk positief dat toen ik was zwanger van 1e zoontje! Idd het is wel even vervelend als spannend.. Ik heb wel even klachten van symptomen: - gevoelige borsten - darmen rommelend - buik opgelucht - soms even menstrutatiepijn als gevoel steken - vroeg avond, dan ik krijg snel koud - smaakt niet zo echt lekker van koffie, dat ik drink niet alles op. Ohja, gisterenavond kreeg ik heel lichte misselijk, maar nog niet officieel als duidelijk.. Ik heb net bestellen via kruidvat voor zwangerschapstest cassette kruidvat en ook clearblue. Misschien zwanger & kids kan soms niet vertrouwelijk??
Ik heb nog een foto gemaakt. Links heb ik hem wat donkerder gemaakt, misschien beter zichtbaar? Of ik hoop teveel...
Misschien kun je de +test van kruidvat eens proberen? Maar daar heb ik zelf geen ervaring mee. Of ja de cb digi met wekenindicator is ook erg gevoelig en betrouwbaar maar ook heel duur
Is dit al een mooie stijging? bovenste test is van 4/11 in de namiddag (geen ochtendurine) nod of 1 dag na nod middelste foto is van 5/11 met ochtendurine onderste test is van daarnet (ook geen ochtendurine)
Ik heb zelf altijd de action testen gebruikt 2 voor 1.50 nog nooit valse streepjes gehad en bij een heel licht streepje op de action test gelijk een clear bleu gedaan en ook die was positief!☺
@noukytje. Mooi rijtje! Nu lekker genieten, gefeliciteerd @brenda en ronnekes. Gefeliciteerd @dogs84. Ik zie op beiden een heel licht streepje maar vind ze niet oplopen. Ik ben benieuwd naar je test van morgen.
Brenda top hij word duidelijker he Dogs84 ik zie ook wel wat hoor haha alleen die pijlen joh leid erg af