Die andere foto is van 3 dagen terug? Dan is het niet gek dat ie blanco is...je zit vandaag toch pas op 4 dagen voor nod? Ik zie op deze ook vrij weinig... Minimaal wachten tot zondag denk ik. Geduld
Jaja ik weet t..... rationeel weet ik t allemaal echt wel, maar er is dan soort onbedwingbare drang en dan miet ik gewoon ff van jullie horen dat ie blanco is en stiekem hoop ik dat jullie dat tuurstreepje dan ook zien 😊
Hahaha, jij bent de ultieme tester onder ons denk ik! Nu snap ik wel waarom de zwangerschapstesten nooit in de aanbieding zijn...
@San: Gah balen meid!! Maar we zitten nu wel op dezelfde nod dag ga maar eerst lekker genieten op vakantie en neem het zoals het komt, hoe frustrerend en hard het ook is. xxx
Erg he die achterlijke testdrang. Lijkt n obsessie hihi... maar t word vanzelf je nod juffie. We slepen elkaar er doorheen. Ik heb ineens van alles. Maagzuur, oprispingen, gloeiende wangen, raar gevoel in mn buik, lijkt lichte ongi kramp... steekjes ... duimen draaien. En hopen dat ik minder heftig droom pfff
Bo, ik zie wat . Ik duim mee! Ladys, dat hoeft inderdaad nog niks te zeggen. Wie weet doet de kv iets.
Ja vanavond en de streep was donkerder! Daarna digitale en nu verscheen zwanger 1-2!!! Beetje onwerkelijk nog maar super blij!
Ladys, jeeeeeej toch! Juffie, ik zie wel iets... Geen ervaring met deze testen, dus geen idee of het een indrogen kan zijn. Sanne, balen . Ik duim mee voor 5 december.
Elke keer als ik hier testjes kom kijken staan er 2 testjes en verder 100 tekst reacties! Zo jammer Juffie ik zie niks op je testje hoop dat ie nog komt!
Haha nee het is sowieso ok daarom ook smiley maar het is heel veel tekst en dan weer eens een testje, valt me steeds op als ik hier kom spieken! Ik pleit voor meer testjes!
Nog drie nachtjes slapen, dan ga ik testen Ik hoop dat ik dan ook weer een tuurtestje kan showen. Aan mij zal het dus niet liggen
Hallo ik heb even iemand nodig die mij kan overtuigen dat dit een goede test is.. Gisteren een test gedaan van zwanger en kids dipstick en die was negatief. Al leek ik in de verte een heeeeel vage schaduw te zien. Vandaag 15 dpo een test gedaan van kruidvat met ochtendurine en toen kreeg ik dit. Temp is ook weer wat hoger. Ik heb in het verleden al een part. molazwangerschap gehad dus ben een beetje onzeker nu Dit kan toch geen indrooglijntje meer zijn toch?
Dankjewel! Ik hoop t zo! Doe morgen voor de zekerheid nog een test en heb nog een cb liggen. Als die ook posi zijn dan moet wel zo zijn
@lindas87 Die is netjes positief Gefeliciteerd !! denk dat een digitale met weken indicator ook een positief resultaat zal geven.