dat is dus niet zo. heb hele kan thee daarvoor leeg zitten drinken.... en als ze dusdanig aflopen is gewoon niet goed meestal. maakt niet uit wanneer je test.
@beeb87. Mooi hoor, gefeliciteerd! @juffie. Ik zie wel degelijk een streep maar bruin/bloedverlies lijkt me niet echt hoopvol... Succes
Hee juffie, ik zie ook een lichte streep. Ik had bij me beide meiden allebei lichte bloedverlies , niet helder rood maar ook oud bloed...zal over twee dagen weer eens testen. Wil je geen valse hoop geven maar t kan wel gewoon raak zijn.
Gister dacht ik dat me tetse afliepen maar wat ik zie zien jullie dat ook vandaag test dag en ik zie mooie test jullie
Ik zie het zeker Jaho. Maar je test gewoon teveel en op onregelmatige tijden. Beter nu pas weer overmorgen testen rond dezelfde tijd als dat je vandaag hebt getest.
Goedemorgen dames, Hier mijn rijtje testen 1 dag voor mijn NOD. Ik vind het erg apart dat de test van action bijna negatief lijkt en de andere zo positief. Hebben jullie dat vaker gezien?
Juffie ik zie hem ook hoor misschien innesteling?? Andere testen gezien waren weer mooie oplopers bij. Lekker genieten he dames
Gefeliciteerd meiden ! Zag 3 mooie testjes. Die met bloed/bruin en hele lichte tuurstreep zit denk ik niet goed