Ik ga toch denken dat het je afbraak(zeg je dat zo) van je pregnyl is geweest en je testen nu weer oplopen van een zwschap. @juffie ik zie ook een streepje...
Ik wil je niet ongerust maken, maar deze streepjes had ik ook...ook binnen de 5 minuten....helaas toch ongi geworden...Ik hoop dat de streepjes bij jou steeds dikker worden! Succes.
Ja je kan bijna geen een test meer doen tegenwoordig Volgens mij zou ik een lading van die dipsticks kopen... Zie ik iets doortesten. En pas blij worden als streepjes duidelijker worden..
Tsja de vorige keer werden ze duidelijker maar goed. Ik had net wat roze verlies, wat nu niet doorzet dus wacht het wel af. Nod is ergens tussen afgelopen weekend en volgend weekend dus ik zie het wel.
Spannend dames. Jane sterkte met afwachten... ik heb ook steeds streepjes. Toch ben je iedere x blij.... ook al is streepje vaag.
Ik zou dan wel de keuze maken om pas laat te testen....zo maak je het jezelf toch iedere maand steeds moeilijker om al zo vroeg te beginnen
Bij mij waren de dipsticks van Zwanger en kids de enige die betrouwbaar en duidelijk waren. Telkens een donkerder streepje. Niks geen dure testen met weekaanduiding, of vage test van supermarkten.
Beeb ik zou het inderdaad maar gaan geloven! Congrats! Juffie nog maar even afwachten en sterkte tot die tijd...Hoop op een positieve test! Joha wat fijn dat de testen toch weer oplopen! Niet meer testen inderdaad en voorzichtig gefeliciteerd! Susanna Gefeliciteerd! Het is ook handiger om met dezelfde testen te blijven testen zodat je ze goed kan vergelijken. Cb met indicator kan altijd erachter. Jane nog even afwachten dus, ik duim voor je!
Dames, ik ben de kluts kwijt! Hieronder mijn rijtje testen, ze lopen eerst een klein beetje op en nu weer af lijkt het... Vorige ronde had ik ook een vrij lichte positieve test maar die foto's heb ik op mij mobiel. Het lijkt alsof er een eisprong was als je kijkt naar de 5e (en 6e?? niet helemaal doorgelopen...?) test van boven. Ik test nog wel door maar volgens mij worden ze lichter. Gelukkig hebben we om de dag geklust afgelopen tijd Ik test trouwens elke dag op hetzelfde tijdstip zonder te drinken van tevoren.
Deze ovulatietesten zijn negatief Doornstruikje. Ze zijn pas positief als ze dezelfde kleur als het controlestreepje hebben.
Toch ben ik vorige ronde zwanger geraakt (alleen niet gebleven) met vergelijkbare ovulatietesten. Ze blijven blanco zonder lh en erg licht met lh en met piek iets donkerder aan linkerkant. Daar moest ik toen ook echt naar kijken in het licht... Hier zie ik iets meer verschil in testen dan op de foto.
Ik ben bang dat je nog wat geduld zal moeten hebben. Gewoon lekker om de dag blijven klussen, je positieve ovutest moet nog komen! Succes
@joha: wow nou hoop dat het toch goed zit!!! zou iig wel de vk bellen en de boel ff uitleggen. misschien mag je dan ook eerder voor een echo. vaag gedoe maar zwanger ben je!
Lijkt me duidelijk wanneer het ei is gesprongen... Zaterdagochtend en zondagavon geklust.. Nu is mn man weg een paar dagen... Spannend!!!