Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 28

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 12 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ik ga toch denken dat het je afbraak(zeg je dat zo) van je pregnyl is geweest en je testen nu weer oplopen van een zwschap.

@juffie ik zie ook een streepje...

2. Jolina

Jolina Niet meer actief

Action is gewoon niks:p

Gefeliciteerd!

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik dacht al wat te zien bij het doorlopen, maar vanochtend Omo dus tsja..
    Action test he...

4. DDis

DDis Actief lid

3 nov 2014
    161
    0
    16
    ZZP'er
    Noord Holland
    Ik wil je niet ongerust maken, maar deze streepjes had ik ook...ook binnen de 5 minuten....helaas toch ongi geworden...Ik hoop dat de streepjes bij jou steeds dikker worden! Succes.

5. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja je kan bijna geen een test meer doen tegenwoordig ;)
    Volgens mij zou ik een lading van die dipsticks kopen... Zie ik iets doortesten. En pas blij worden als streepjes duidelijker worden..

6. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Tsja de vorige keer werden ze duidelijker maar goed.
    Ik had net wat roze verlies, wat nu niet doorzet dus wacht het wel af.
    Nod is ergens tussen afgelopen weekend en volgend weekend dus ik zie het wel.

7. Jolina

Jolina Niet meer actief

Afwachten maar ;)

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ach het zal wel weer niks zijn, iedere maand hoop en iedere maand keihard de deksel op mijn neus..

9. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Spannend dames. Jane sterkte met afwachten... ik heb ook steeds streepjes. Toch ben je iedere x blij.... ook al is streepje vaag. :(

10. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ik zou dan wel de keuze maken om pas laat te testen....zo maak je het jezelf toch iedere maand steeds moeilijker om al zo vroeg te beginnen

11. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Bij mij waren de dipsticks van Zwanger en kids de enige die betrouwbaar en duidelijk waren. Telkens een donkerder streepje. Niks geen dure testen met weekaanduiding, of vage test van supermarkten.

12. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Beeb ik zou het inderdaad maar gaan geloven! Congrats!

Juffie nog maar even afwachten en sterkte tot die tijd...Hoop op een positieve test!

Joha wat fijn dat de testen toch weer oplopen! Niet meer testen inderdaad en voorzichtig gefeliciteerd!

Susanna Gefeliciteerd! Het is ook handiger om met dezelfde testen te blijven testen zodat je ze goed kan vergelijken. Cb met indicator kan altijd erachter.

Jane nog even afwachten dus, ik duim voor je!

13. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Ja ik ga dat komende maand ook echt anders doen. Het is erg teleurstellend iedere x

14. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Dames, ik ben de kluts kwijt!

Hieronder mijn rijtje testen, ze lopen eerst een klein beetje op en nu weer af lijkt het...
    Vorige ronde had ik ook een vrij lichte positieve test maar die foto's heb ik op mij mobiel. Het lijkt alsof er een eisprong was als je kijkt naar de 5e (en 6e?? niet helemaal doorgelopen...?) test van boven.
    Ik test nog wel door maar volgens mij worden ze lichter. Gelukkig hebben we om de dag geklust afgelopen tijd :D:D:D

Ik test trouwens elke dag op hetzelfde tijdstip zonder te drinken van tevoren.

15. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ik persoonlijk zie geen positieve ovu...

16. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Deze ovulatietesten zijn negatief Doornstruikje. Ze zijn pas positief als ze dezelfde kleur als het controlestreepje hebben.

17. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Toch ben ik vorige ronde zwanger geraakt (alleen niet gebleven) met vergelijkbare ovulatietesten. Ze blijven blanco zonder lh en erg licht met lh en met piek iets donkerder aan linkerkant. Daar moest ik toen ook echt naar kijken in het licht... Hier zie ik iets meer verschil in testen dan op de foto.

18. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik ben bang dat je nog wat geduld zal moeten hebben. Gewoon lekker om de dag blijven klussen, je positieve ovutest moet nog komen! Succes

19. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    @joha: wow nou hoop dat het toch goed zit!!! zou iig wel de vk bellen en de boel ff uitleggen. misschien mag je dan ook eerder voor een echo. vaag gedoe maar zwanger ben je!

20. lvh85

lvh85 Actief lid

6 apr 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    image.jpg

Lijkt me duidelijk wanneer het ei is gesprongen... Zaterdagochtend en zondagavon geklust.. Nu is mn man weg een paar dagen... Spannend!!!

Deel Deze Pagina