Wauw wat heb ik vandaag een paar mooie duidelijke testen gezien! Gefeliciteerd voor alle zwangeren! Voor alle twijfelaars; hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid!
Even een foto delen. Ik krijg de streep in zwart wit het duidelijkst op de foto, in het echt is het streepje duidelijk te zien, maar wel licht natuurlijk. Verscheen binnen afleestijd, en is roze. Zit nu 10 dagen na iui, afgelopen zondag witte test dus pregnyl is uit m'n lijf. Stiekem krijg ik hier hoop van ( en ja ik weet maar al te goed dat het nog alle kanten op kan gaan...)
Ik zie de streep, spannend mijn duimen draaien!! Andere meiden wat een mooie testen! Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren en meiden met een twijfeltest, ook mijn duimen draaien voor jullie! Meiden die helaas door moeten naar de volgende ronde een dikke knuffel
Hallo, mag ik jullie iets vragen? Wij zijn bezig met ovulatie testen en ik kom er niet echt wijs uit... In de bijsluiter staat namelijk dat de teststreep even donker of nog donkerder moet zijn als de controlestreep. Op de 9e en 10e had ik een redelijk duidelijke streep maar niet net zo donker als de controlestreep. Zouden jullie me kunnen helpen om te kijken wanneer jullie denken dat me eisprong is geweest?