Madelein en Weegbree ik zie bij jullie allebei een licht streepje! Spannend en ik duim voor jullie! Sanne lijkt mij de 10e. Zijn dat kruitvat testen?
Wat snel al antwoorden super dankjewel. Het klopt niet met me cyclus. Ik heb nu 2 keer een cyclus gehad van 24 dagen maar kan goed zijn dat het deze keer langer is. Dus heb nu een banner van 24 dagen. We hebben het gister gezellig gemaakt dus nu afwachten dan
Het zijn trouwens action testen. Heb daar niet zo'n postieve verhalen over gehoord maar toen had ik ze al gekocht.
Sanne als ik jou was zou ik des milieus pakken clearbleu is veel makkelijker geen twijfels of van de apotheker wel wat duurder ( maar dat is een kind ook) hihi succes
Nou mijn vage test.. Iemand ervaring met kruidvat testen en wat denken jullie bij deze? Kon mezelf niet inhouden. Extra info, 2nod maar ook 9dpo en is een middagstest...
Ik vind het er positief uitzien! Over 2 dagen nog eens testen dan zou hij donkerder moeten zijn. Voor nu zeg ik alvast gefeliciteerd 🎉
Foto is erg wazig maar je ziet duidelijk een kruis ik denk ook zwanger! Morgen misschien de clearblue doen...die zegt vast zwanger
@deman 91 ik hoop het, maar na een tip van een forumgenoot gegoogled en deze testen schijnen niet geheel betrouwbaar te zijn, maar weet niet of je dan echt een kruis (vaag) ziet.... en blauw is het zeker... en niet grijs ofzo... HELP Morgen ochtend nog maar een testje wagen
Ik krijg hem niet duidelijker, hij focust steeds op de achtergrond en dichterbij is helemaal vaag... nu begrijp ik tuurtestjes en het probleem van foto's ervan pas
Tja, ik dacht dat het hem niet ging worden deze ronde. Dacht dat we te laat waren. Omdat ik me wat meer 'bewust' was van mijn borsten, begon het een klein beetje te spoken. Ik had geen zin om telkens waanideeën te houden, dus wilde mezelf even hard uit de droom helpen door een test te doen... Verschijnt er toch een streepje... 11 dpo (ook niet bij stil gestaan dat het een vroege test was). Dit was overduidelijk, had ook geen enkele twijfel... Vandaag een CB gedaan... tja kan er niet omheen? Super blij natuurlijk, maar snap er nog even helemaal niets van en moet nog even binnen komen.
Mensen ik snap er niks meer van na mij testen van afgelopen dagen nu net een spierwitte test baal er echt van durf digitale niet meer te doen