Voor vier dagen na nod vrees ik dat het niet goed is. Ze hoorde allemaal op te lopen. En als je alle test neerlegt op bv 8-10-12 misschien dat het dan duidelijker is je moet om de dag testen. Hoop dat het goed gaat meid
Maar kunne niks doen denk ik loop in het zh wilde niks doen vanochtend maar heb krampen nu ben duizelig en temp38.1 dus zo maar gewoon ga bellen
Wat je inderdaad zelf al zegt.... wat er ook gebeurt en wat er ook gaande is in je lichaam, je kunt er zelf niks aan doen! Het enige wat je kan doen is afwachten en eventueel contact opnemen met het ziekenhuis vragen om advies. Succes en sterkte!
Mooie knaller brenda !! Fijn alle hulp meid. Madelein ik zie m !! Joha sterkte met al die spanning meid !!
Gebeld en afwachten wat het bloeden doet tot nu ff niets gezien maar ben er niet gerust op maar ik ga t ff van me afzetten nu ben er ff helemaal klaar mee .... Na 4 jaar dacht ik eindelijk beetje geluk te hebben maar zelfs me teste hielde me voor de gek
nouja testen worden niet zomaar zó positief.... maar vraag is waarom ze zo wisselen enorm naar voor je dit. hopelijk heb je snel duidelijkheid. sterkte!
mja gaat meer icm die gekke testen. bloedverlies kan idd. had ik met mijn dochter ook... wat lastig.... laat je weten hoe het verder gaat?
Natuurlijk hou je op de hoogte had paar dagen last van me rug is nu opeens heel stuk minder tot nu toe alleen nog beetje bruin rood gezien nu net gewoon niks normaal zet t bij mij vrij snel door dus hoop dat t gewoon hier bij blijft maar dat zie ik vanavond of morgen vroeg vrij snel maar weet iemand dit ik ben vandaag 4 w3 d en als dit toch fout gaat moet ik dan ook echt krampen en stolsels zien of hoef dit ook niet
Gefeliciteerd seetje!! @Joha ik heb met 5 weken en 2 dagen een vroege miskraam gehad in juli'12 ik had toen echt heel veel buikpijn erg kramp en veel bloedverlies 4 dagen lang. Dus ik denk dat het wel wat heftiger zou moeten zijn dan een klein beetje bruinig verlies als het echt mis is. Maar misschien is dit ook bij iedereen weer anders...
Nog niet verder doorgezet wel in kleur iets slijmeriger meer donker rood wel geen krampen nog vind het zo eng
Durf gewoon ook het zh niet weer te bellen om dit door te geven ondanks dat we al 4 jaar in behandeling zijn of moet ik bloedverlies altyd wel door geven ook als zovroeg is