Nu net met naar de wc gaan toch wel behoorlijk wat bloed echt donker tegen zwart aan dus ... Helaas op naar de volgende ronde ga niet eens meer bellen zoiezo niet avond ze kunnen toch niks doe hoop alleen geen Bbz we waren zo blij manlief is weggegaan even tyd nodig en ik schrijf het van me af
ja hoor, als het je niet lekker zit en je testen raar doen is dat zeker reden om te bellen. hoop zo dat alles nog goed zit iig. bruinverlies hoeft iig niet altijd foute boel te zijn.
Nou ja kan jij niks aan doen toch zou vragen om een echo, en anders maar wat aandikken dat je schouderpijn hebt
Jaho: Wat erg meis, had zo gehoopt dat het goed zat. Sterkte en ik zou zeker wel bellen morgen. Seetje: Gefeliciteerd met je mooie test
Schouderpijn heb ik dagelijks hihi ik heb nek hernia zullen ze dan echo maken haha ik denk dat ze niks doen...
Ik vindt dat ze best iets kunnen doen...maar wie ben ik...je moet bijna bedelen voor een echo, belachelijk als je het mij vraagt
Ja idd belachelijk bij mij maakte ze 4 jaar geleden fout kon nooit kinderen krijgen alles dicht uhm meneer ik heb twee gezonde Kids arts huh nee kan niet ik zeg is toch echt .. Ander zh ivf 3 x 1 x icsi ik stond op nieuw onderzoek eileiders kijkoperatie alles bleek open kon zo aan tellen van Hubbie alles goed beetje traag maar met iui nu al 3 keer kort zwanger nooit tot aan echo gekomen nu voor de eerste keer in 4 jaar op de testdag kunnen bellen positieve test!? Maar niet zeggen kom bloedprikken of wat
Dit is echt heel erg rot Joha1980, kan me de onzekerheid heel erg voorstellen. Eventueel kan je natuurlijk een tampon indoen als je wilt testen. Paar weken terug zat ik even in onzekerheid en kon ik gewoon terecht bij een verloskundige praktijk (en bij mij ging het niet eens om wel/niet zwanger zijn, maar raar LH gehalte). Misschien een optie om bij een andere praktijk aan te bellen en een echo te laten doen? Ze kunnen in ieder geval het baarmoederslijmvlies zien en de dikte er van, als dit flink is afgenomen weet je eigenlijk al genoeg. Dan ben je wel uit de onzekerheid. Sterkte!