Nee een infectie wil je absoluut niet oplopen, maar als je 1 minuut een tampon in doet en dan even 'schoon' kan plassen, lijkt me niet dat dat kwaad kan. Dit kan ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen. Wel goed dat je het erbij zegt natuurlijk, had daar even niet bij stil gestaan.
Want heb gewoon maand verband in dat is niet als normaal normaal komt t eruit lopen maar met plassen zeg maar laatste straaltje en als ik dan kijk dan lijkt gewoon bloed met zwart
Nee de tampon bedoelde ik niet voor het bloed, maar je gaf aan niet meer te kunnen testen omdat je bloedde. Vandaar dat ik het zei. Maar misschien inderdaad beter om het niet te doen als er infectie gevaar dreigt.
Oh nu snap ik hem ja maar ja t is gewoon afwachten hoever door gaat zetten hou jullie op de hoogte ga proberen wat te slapen en wacht t gewoon drie daagjes af of moet heel erg woede en pijn krijgen ben wel misselijk nu net ook overgegeven denk spanning
Joha heel veel sterkte meis! Dit klinkt in ieder geval allemaal niet goed...hou jezelf goed in de gaten en bij koorts meteen bellen hoor! Dikke knuffel
Wat denken jullie? Gisteren dus een vaag streepje en vandaag al veel duidelijker (beiden zijn met ochtendurine). Ik ben vandaag 11 dpo.
@weegbree: dankjewel! Ik kan het niet zo goed zien op je foto omdat het vrij donker is. Heb je een betere foto? En welke test is van vandaag en welke van gisteren?
donkerder dan testje v an vandaag zal ie niet meer worden denk ik he? Tochb blijf ik erg onzeker! hcg in het bloed was gisteren 471. Lijkt me weinig, bij mijn vorige zwangerschap was het al rond de 1300 op zelfde termijn (was wel een tweeling natuurlijk).
Ze zijn prachtig hoor Noukytje. Hier ook nog steeds onzeker, terwijl er nu geen goede reden voor is. Wanneer heb je een echo?
ik moet dadelijk bellen naar gyn voor eerste afspraak. Huisarts zei van proberen een afspraak te krijgen binnen 2-3 weken.