Graag gedaan heb deze ronde ook voor het eerst ovu-testen gebruikt en vond het ook fijn om wat voorbeelden te zien. Maar toen de knaller kwam was het wel vrij duidelijk haha
Vanochtend weer getest en word er wat nerveus van. De streep is even duidelijk (of misschien zelfs iets lichter?) als gisteren. Gisteravond heb ik om 19:00 ook een test gedaan en had 2u van tevoren niet geplast en weinig gedronken (vrij geconcentreerd dus). Als er op de test alleen een datum staat, is het met ochtendurine gedaan. Wat denken jullie? Is het normaal dat het even duurt voordat de testen oplopen of moet je per dag echt gelijk verschil zien? Ben echt zo bang. Straks gaat het alsnog mis en word ik een dezer dagen ongesteld. M'n man vind de testen even duidelijk en zegt dat ik me geen zorgen moet maken. Vandaag ben ik overigens 12 DPO.
Ik zou eens niet zo vaak testen.... En dan als je test om de dag. Nu is het moeilijk om er iets over te zeggen en jij gaat je helemaal gek maken nu....
Jeetje meid wat test jij veel. Veel te veel! 2 maal op een dag is al helemaal nergens voor nodig. Je maakt het jezelf echt te moeilijk. Je bent pas 12dpo en nu al 5 testen liggen! Ik deed de eerste op 12dpo. Laat het rusten en test pas weer op 14dpo. En laat die van 13-11 er tussenuit en vergelijk 12-11 met 14-11 Dan zie je een duidelijke stijging en die is prima! Morgen dus niet testen maar zaterdag pas weer en die onder het rijtje van 12-11 en 14-11 liggen. Dan heb je een duidelijk overzicht. Maar echt, als je 13 er tussenuit haalt ziet het er prima uit!
Dank meiden. Ja, ik geef toe: ik ben testverslaafd. En ik zal me vanaf nu wat meer inhouden. Dank voor jullie geruststelling!
Gember, ik begrijp je testdrang maar al te goed. Je wilt steeds even die bevestiging dat het echt zo is. Maar je maakt je ook meteen zorgen als het even een lichter streepje is. Zeker omdat je weet hoe het voelt om het weer te verliezen wil je graag die zekerheid. Helaas kan niemand je die geven. Ik hoop dat je snel die knaltest in handen hebt! En anders gewoon de cb digitaal doen. Die is ook mooi
Mooie testen hoor en test verslaafd hier nog 1 ik teste al met 7/8dpo en dan liggen ze hier niet allemaal soms ook 2 of 3x perdag getest :') En nu bijna 10 weken zwanger
Wat de rest ook al zegt, om de dag 1 test doen en meer niet en uiteraard ook daarmee na een aantal testen stoppen... Ik vind ze prachtig oplopen! Geniet ervan!
Dank meiden! Ik ga inderdaad proberen om vanaf nu om de dag te testen. En inderdaad stoppen bij de knaltest.
Ik heb de 12e een positieve ovulatietest gehad, maar had gisterenochtend (13e) steken en krampen en was wat misselijk. Dus ik denk dat toen m'n eisprong was. Hopelijk was klussen op de 10e en gisterenavond genoeg! Degene boven de onderste is van 12e in de ochtend De aller onderste was van 12e 's avonds.