Hier weer een foto van mij. Inmiddels 17 dagen na Iui. Bovenste is van zondag, onderste van vandaag. Hij loopt op... Maar niet snel helaas.
Ik ook, heb ook niet het idee dat dit m gaat worden. Maar nog geen ongi te bekennen, en wel een test die langzaam donkerder wordt dus tja. Weet ook niet wat ik ervan moet denken
Madelijn, zoals ik eerder zei kan je beter om de dag testen Zou er dan morgen nog een doen en die vergelijken met die van de 17e. Nog niet de moed verliezen meid!
Geen afspraak staan. Eind van de week moet ik bellen of m'n testen donkerder zijn, of dat ik ongesteld ben geworden in de tussentijd .
Haha ja ik weet het, maar ben zo ongeduldig! Snap er geen bal van wat er gebeurd. Ga ik doen morgen! Thanks!
Spannend madelein,misschien stijgt jou hcg niet zo snel? Morgen idd weer eens testen en dan kijken of ie oploopt? Ik duim voor je!
Cvm, ik zie wel iets... Madelein, ik vind m wel wat donkerder. We blijven duimen... Sterkte met wachten.
hij is wel donkerder. tja voor 24 is het ook een beeeetje te verwachten dat je geen WHAM verschil ziet. over 2 dagen nog een keer! spannend, maar heb goede hoop voor je