Hey meid, ja ik heb nog een andere van de da gedaan en deze gaf hetzelfde resultaat. Een witte streep waar de teststreep hoort... Da stuurt ne nieuwe testen toe omdat dit niet helemaal goed is, ze zijn bang dat die lading niet goed is. Dus ff afwachten..
die deed ik als eerst vandaag en daar was de controlestreep van uit het lood. Verder geen 2de streep maar durf hem ook niet juist te noemen.. Al met al tast ik nog in het duister haha. Wel wat krampjes gekregen en had al meerdere keren de gedachte van ja het barst nu los maar nog niks gezien
Die heeft ze dus al gedaan, stelde ik ook voor Misschien Predictor, staat mega slecht bekend maar werkt nu misschien omgedraaid!
Bij mij ook en weet je, al die meiden wat vreemde testjes hebben weten vaak ook dat er gelijk na het doen van de test echt niks stond ik heb al heel wat testjes versleten de laatste jaren en ieder gek kruidvat testje was puur van heel de dag bewaren en water erop doen en al die andere gekke dingen
Dat is ook zo! Bij mij blijven die dingen ook omo-wit als ik niet zwanger ben of uiteraard als ik te vroeg test Bij wel zwanger en vroeg testen heb ik een tuurtestje net buiten de afleestijd maar nog voordat ie droog is. Was de vorige keer op 10 dpo
Liep die niet op uiteindelijk? Dan misschien toch wel een vmk al ben ik daar ook altijd voorzichtig mee om dat "zomaar" te zeggen...
Even een vraagje, want het is de eerste keer dat ik ovulatietesten gebruik, tevens de eerste ronde en voor het eerste kindje Deze 2x 2 testen heb ik gisteren en vandaag rond hetzelfde tijdstip (tussen 10 en 11) gedaan. Nav de testen gisteren hebben we het best wel gezellig gehad rond middennacht In mijn ogen zijn de testen van vandaag minder uitgesproken dan die van gisteren, zeker de midstream. Zou dit betekenen dat we toevallig toch het juiste moment hebben uitgekozen? Want als de testen vanaf nu aflopen heb ik de lh piek wel gehad, eventueel in de afgelopen 24 uur? Jullie kunnen mij vast verder helpen!