Gewoon een vraagje maar waarom doe je 2 testen op hetzelfde moment en van verschillende soorten? Even nieuwsgierig.... Rond je lh piek is het handig om ook 's avonds te testen, dan weet je precies wanneer je piek is. Dus eerst een dag of 5 voordat je eisprong verwacht beginnen met 1x per dag (rond 12 uur het beste schijnt het) en als ze goed oplopen ook in de avond testen, mis je nooit je piek en heb je een knaller. Kan je namelijk net missen als je maar 1x per dag test... Die van gister is inderdaad duidelijker, dus vandaag nog aan de bak voor de zekerheid!
Ik denk dat ik vandaag mijn man moet sparen haha, maar je weet maar nooit. We willen het niet te 'verplicht' maken, nu het allemaal nog zo nieuw en de eerste ronde is. Het moet leuk blijven, hoe simpel dat ook klinkt... Dus wellicht dat we het weekend nog even in gaan wijden en anders wachten we gewoon af Ik vind niet dat je elkaar op dit moment al moet pushen en zo voelt het wel als je normaal ook niet zo vaak per week de vering van het bed uittest Maar ook nu weet ik niet hoe het loopt, daarom, we zien het vanzelf Ik had in eerste instantie die van de Action, maar aangezien ik daar heel veel over gelezen heb dat hij onjuist / niet aanslaat wilde ik even zekerheid (ook juist omdat het de eerste ronde is). Het is even een beetje zoeken waar ik de beste ervaringen mee heb en het meeste vertrouwen in heb, vandaar
@tacita dat krijg je nu toch dat pushen aangezien je al ovu testen gebruikt. Waarom heb je daar dan al voor gekozen als ik vragen mag. Het wordt dan altijd al heel anders, minder spontaan dan dat je gewoon wel ziet wanneer het dé tijd is
Dat vind ik niet. Als je normaal bij wijze van spreken 1 keer per week of 2 weken met elkaar naar bed gaat en nu elke dag, om de dag dan vind ik dat helemaal 'onnatuurlijk'. Bovendien, zoals ik al zei, dit is de eerste ronde voor ons. Door mijn gezondheid ook in het verleden wisten we totaal niet wat mijn lichaam zou doen en dat is waar we in eerste instantie achter wilden komen. Als ik nooit van mijn cyclus en lichaam op aan kon, hoe zou ik dan nu moeten weten dat het de tijd is? Een beetje houvast konden we wel gebruiken en dat hebben we nu gevonden en dat geeft rust. Ik ben afgegaan op de signalen van mijn lichaam en dat is alleen maar bevestigd door die testen, niet andersom. Het was dus eigenlijk gewoon nieuwsgierigheid en totaal niet met de verwachting dat de test het zou bevestigen. Maar wel fijn en als je dan toch allebei zin hebt, waarom van de nood geen deugd maken (Bovendien, misschien was het min of meer gepland, maar daardoor ook juist heel stimulerend. Dus dan heb ik er geen problemen mee )
Dus je vindt niet dat je nu toch een soort druk hebt? Zeker het kan een handig hulpmiddel zijn ... En helemaal als je een moeilijke cyclus hebt, dat snap ik. Maar toch vond ik het altijd lastig omdat je weet dat je je ei hebt en je bang bent niet genoeg se. te hebben gehad.
Ja tuurlijk ben je er nu heel bewust mee bezig en probeer je gebruik te maken van je vruchtbare dagen. Maar vannacht was gewoon de opwinding dat we dat goede nieuws kregen dat alles vooralsnog oke werkt. En ik denk gewoon dat dat even mooi meegepakt is voor nu. Ik probeer juist op die manier ook mezelf niet gek te maken, maar ook niet teveel druk te leggen op mijn partner. Als het 'moetens' word vanavond en hij komt moe van zijn werk terug, dan werkt het allemaal maar averechts. Ik pak voor nu liever mee dat we het vannacht gezellig hebben gehad en altijd morgenavond nog een keer mee kunnen pakken. Ik maak iets kapot als ik nu iets ga afdwingen en dat wil ik niet en hoe ik het nu doe voelt als een goede tussenweg...
Ja dit idee had ik ook ooit maar toch werd het uiteindelijk anders... Het legde hier gewoon een bepaalde druk omdat ik alle kansen wilde benutten. En als je gewoon recht voor je neus zo'n test ziet liggen wordt je zenuwachtig als je dan te lang moet wachten ...
Wat dat betreft is iedereen anders in hoe hij of zij erin staat en ermee omgaat, maar ook in welke fase je zit
Ik denk dat dat ook het verschil is. Net in welke ronde iedereen zit en hoe je erin staat. Ik ben bijvoorbeeld al wat ouder en dan is elke ronde belangrijk en dat beseft mijn vriend ook. Samen hebben wij besloten dat ik meteen met ovulatietesten en tempen aan de slag zou gaan en rond ovulatie dus om de dag aan het klussen zouden gaan. Daardoor staat er wel wat druk op maar ervaren wij het toch niet zo heel erg omdat we het beiden prima vinden. Wij maken er dan ook steeds grapjes over Fijn dat je nu weet dat je je lichaam kan volgen en dat je meer inzicht in je cyclus hebt Tacita. Geniet van elkaar en wie weet heb je over 2 weken een positieve test in handen. Ik gebruik trouwens de testen van sensibaby. Ben ik erg tevreden over. Kan je bestellen via sensitest.
Ja dat is ook wel weer zo dan is de druk juist misschien wel weg he. Hier ben ik ze na de mk gaan gebruiken omdat ik gekke en lache cyclussen had. Ik wilde graag zo snel mogelijk weer zwanger zijn maar was wel pas 30 jaar en had dus nog tijd genoeg en voor de rest geen probleem om zwanger te raken. Gelukkig
Ik heb dezelfde test gebruikt samen met een andere en de dipstick was net zoals die van jou en de midstream zelfs nog duidelijker. Dus het lijkt mij dat hij iig raak of heel goed op weg is
Ik heb jullie hulp weer nodig... Vandaag bloedverlies ( rood, maar niet heel veel) en flinke menstruatie kramp. De halve dag van slag op m'n werk gelopen omdat ik er van overtuigd was dat het weer mis ging. Doe ik net een test, lopen die krengen op... Ik weet van mijn vorige vroege miskraam dat de testen niet opliepen en zelfs wit werden voor de daadwerkelijke miskraam. Hebben jullie ervaring hiermee?? Edit: de eerste 2 testen zijn van 's ochtends, de onderste is dus van net, had 2 uur van te voren nog geplast. En de datum klopt niet, de onderste is van de 20e ( time flies... )
Je test ziet er goed uit, hoe is het bloedverlies nu? Het kan oud bloed zijn of innesteling. Hoop zo voor jullie dat het een plakker is! Duim voor je. Knuffel
Het was wel echt rood bloed. Maar geen tampons vol. Het is nu alweer een paar uur gestopt. Buikpijn is ook weg. Wat een achtbaan de afgelopen dagen...
Jeetje wat heb jij een stress meid... Je testen zijn mooi maar ook dat hoeft niks te zeggen .... Nu zeg ik niet gelijk dat het foutzit maar het kan beide kanten op. Je bloedverlies is gestopt dus dat is al supergoed!
Weet maar al te goed dat het alle kanten op gaat. Alleen is het nu zo anders dan mijn vorige vmk, toen bleven de testen licht. Die van vanavond is nu bijna droog, droogt heel mooi op. Zou het geen knal test willen noemen maar hij is super duidelijk. Toch krijg ik daar weer hoop van, ook al wil ik het niet. Pfff wat een week dit. Ik ga nu lekker slapen, morgen weer vroeg op.