Lh hormoon, dat is wat je test leest, kan schommelen. Maakt verder niks uit. Je zou als je het vermoeden hebt dag je ei eraan komt 2x op een dag kunnen testen idd Ik persoonlijk las de test echt pas goed af als deze al wat opgedroogd was. De knaller zie je gelijk als je de test doet, daar maakt het niks uit of je test nog vers of al droog is, die blijft knallen
Volgens mij 15 dpo.. Nog steeds geen bloed.. Dus dat geeft moed.. Misschien woensdag nog maar eens testen als ik nog niet ongi ben..
Hallo allemaal. Daar ben ik weer. Kon het vanmorgen niet laten om met Ochtendurine een test te doen. Woensdag moet ik ongesteld worden. Maar ben zo misselijk dus ik dacht het kan niet anders Gisteren was er een minimaal kruisje te zien maar naar mijn idee is deze toch echt wel positief of niet ? Groetjes deedee
Hoe ziet de test eruit na opdrogen? Want dan kan je de testen goed vergelijken. Ik denk dat de testen nog wel donkerder kunnen...maar hij lijkt donkerder te worden. Ben benieuwd naar je test vanmiddag! Spannend
Ilona en Deedee ik zie een duidelijke streep! Hij is donkerder hoor deedee! Gefeliciteerd!! Bolo het lijkt alsof er een vaag lijntje te zien is maar ik weet het niet zeker...heb je nog een test gedaan vandaag of wacht je tot morgen?
Goedemorgen, Ik zou afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden en ben dat nog steeds niet. Ik heb de afgelopen 2 tests gedaan en ik zie steeds een heel licht streepje. Vandaag al iets meer dan gisteren. Pas wel na 7 minuten met de kv 2 voor 5. Het lijkt wel alsof het wat langer duurt voordat je wat ziet verschijnen. Ik heb al drie dagen alleen in de morgen wat bloedverlies alleen bij het afvegen (bruinig/roze) en vanmorgen enkele druppels helderrood bloed verloren. Ik ben dus zelf even geschrokken hoe het nu loopt. Mijn temperatuur is ook met 2/10e afgenomen t.o.v. gisteren maar nog steeds 37graden. Mag ik uit de test opmaken dat ik nog zwanger ben? Hoe lang blijft HCG in je lichaam zitten? Spannende tijden... Iedereen heel veel succes en geluk!
Bolo het lijkt alsof er een vaag lijntje te zien is maar ik weet het niet zeker...heb je nog een test gedaan vandaag of wacht je tot morgen?[/QUOTE] Nee vandaag geen test meer gedaan.. Kan ik beter morgen nog een test doen of wachten tot woensdag? Had gister enorm scherpe steken in me borsten.. De tranen schoten in me ogen.. Uiteindelijk zal de tijd het ons leren maar ow ow wat ben ik ongeduldig....
Het is een enorm tuurtestje voor 3 dagen na nod... Het zou kunnen dat je een late innesteling hebt gehad en daardoor ook nog weinig hcg aanmaakt. De andere kant is dat je inderdaad zwanger was en dat het toch is misgegaan... Hcg blijft dan nog een paar dagen in je urine. Hoop voor je dat de bloeding stopt en dat je testen oplopen!
Nee vandaag geen test meer gedaan.. Kan ik beter morgen nog een test doen of wachten tot woensdag? Had gister enorm scherpe steken in me borsten.. De tranen schoten in me ogen.. Uiteindelijk zal de tijd het ons leren maar ow ow wat ben ik ongeduldig....[/QUOTE] Hahaha, we zijn allemaal ongeduldig hier! Ik zou morgen testen, hcg verdubbeld om de dag zeggen ze.
Dank voor je reactie Doornstruikje "Het is een enorm tuurtestje voor 3 dagen na nod... Het zou kunnen dat je een late innesteling hebt gehad en daardoor ook nog weinig hcg aanmaakt. De andere kant is dat je inderdaad zwanger was en dat het toch is misgegaan... Hcg blijft dan nog een paar dagen in je urine." Het klopt. Mijn luteale fase is altijd 10 dagen en waarschijnlijk is mijn innesteling pas 8 dpo geweest (1 dag voor mijn NOD). Dat zou het innestelingsbloed kunnen verklaren... Dus misschien nog even afwachten.
Hoi dames, Vandaag 11dpo, ziet dit er hoopvol uit? Vorige maand een vroege miskraam gehad, ben erg onzeker. Alvast bedankt!