Je kan nu stoppen met testen hoor Je ei springt binnen 48 uur na een knaller dus ik zou voor de zekerheid nog even plezier hebben de komende dagen Spannend nu 14 dagen wachten
Het is die predictor he? Balen hoor dat zijn k.t testen. Maar als jij lang niet gedronken en geplast hebt kan je die ook wel doen. Alleen krijg je daar altijd lichte valse streepjes op helaas...
Bedankt voor jullie snelle reactie! Vanavond maar weer vroeg naar bed dus Pomm gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannendd
Predictor uit het raam gooien en kv 2v5 kopen, zijn erg gevoelig en geven (naar mijn idee) geen vals positieve streepjes...
Positief? En zo ja, haal ik het nog als we woensdag pas weer klussen? Mijn vriend is voor een paar dagen van huis en komt woensdagmiddag pas weer terug..
Ja hoor dat kan makkelijk jenhebt 24 a 36 uur voor hij springt en de eicel leeft ook nog z,n 12 uur geloof ik
Ik deed om 11 uur een zwangerschapstest Nu krijg ik een heel licht streepje te zien Wat denken jullie 2 dagen voor nod Krijg hem niet super goed op de foto