Als ik kijk naar het plotselinge kleurverschil tussen bovenste en onderste zou ik denken van wel! Klus ze!
Je zit inderdaad nog 5 dagen voor je eisprong volgens jouw berekeningen... Kan natuurlijk dat je vroege eisprong hebt. Hoe was dat vorige maand? Of weet je dat niet... Zou gewoon nog doortesten en klussen als ik jou was!
Dat zit standaard in de testen denk ik. Hier namelijk ook.. Ik was al gewaarschuwd door meiden hier op t forum en heb t even goed gedaan dus wist als dat t niks was. ( of hij moest knallen natuurlijk) Zegt natuurlijk niet dat je niet zwanger zou kunnen zijn! Maar deze gewoon weg gooien en een nieuwe kopen van een ander merk
Hoi meiden! Ik heb nu al 3 dagen achter elkaar positieve ovulatietesten! Ik testte dag 14 voor het eerst positief, dat was eergister, maar nu zijn dag 15 en dag 16 ook positief! Hoe kan dit? Hij hoort toch ook weer negatief te worden (lichter dan controlestreep?) Weet iemand wat dit betekend? En vanaf welke dag moet ik die 24-48 uur nou tellen voor mijn eisprong? Dag 14, 15 of 16? (Momenteel sinds een uurtje of 2 ook wat krampjes heel laag in mijn buik (baarmoeder?) Maar niet noemenswaardig eigenlijk)