niet om je te ontmoedigen of zo.. maar in de maand juni heb ik ook zo een test gedaan en kreeg een nog duidelijkere streep als de jouwe.. en werd gewoon ongesteld.. na alles gelezen te hebben dat zelfs een man en je kraan zwanger kan zijn.. heb ik dat is ook geprobeerd maar dan met mijn moeder.. (die al 3 jaar ofzo in de overgang zit of hoe ze het noemen).. en ze was zwanger haha.. blijft geweldig.. maar goed.. probeer eens kv 2 voor 5.. zijn betrouwbaarder als deze.. na deze test moet je gewoon niet meer kijken en weggooien
Ik wordt gek... zien jullie hem ook? Ik zit normaal na mijn ei op een gemakkelijke temp van 36.8. Nu blijft hij al dagen op de 37 en vanmorgen zelfs 37.2 Verbeeld ik mij die misselijkheid of is het eindelijk echt weer zo. In februari een miskraam gehad dus weet dat er nog veel mis kan gaan maar het zou zo welkom zijn...
Dat is niet je verbeelding hoor Annemie, dat is een streepje! Hopelijk gaat hij mooi oplopen. Gefeliciteerd! Hoeveel dpo zit je?
@annemie wat gebeurt er als je er wat druppels water in doet? Ik heb nog niet getest, ik test in de middag duidelijker dus ik denk dat ik dan een testje doe. Of morgen
Hi, bedankt voor je verhaal en uitleg maar het was niet voor mij hea Als je twee berichten boven m'n geplaatste foto leest zie je dat ik deze plaatste voor iemand als voorbeeld. Dat deze testen niet goed zijn. Lees maar terug In ieder geval bedankt misschien hebben nog meer dames er wat aan
Mijn test van vanmorgen is redelijk hetzelfde als gister, had ik ook wel verwacht. Verwacht dat hij morgen donkerder is. De reden dat ik vandaag ook testte is dat ik nog even die zekerheid nodig heb na miskraam al voelt het wel zeker deze keer, de vorige keer vanaf positieve test gek genoeg niet. Alsof ik het aanvoelde komen ofzo, was toen blij ( in mijn hoofd) met een erg onrustig gevoel op de achtergrond. Dat heb ik nu dus niet, mijn gevoel is nu rustig, het is nu mijn hoofd die nog wat terughoudend is. Snap je het nog? Heb jij nog getest?