Ik heb vandaag ook weer getest maar ga nu morgen een dagje overslaan. Je kan betr een dagje wachten en gelijk weten waar je aan toe bent. Maar ja makkelijker gezegd dan gedaan he
Ja zag dat jij ook een cadeautje hebt gekregen Gefeliciteerd, super leuk!! Haha ja het is moeilijk, en denk niet dat ik een dag wachten volhoudt met zo'n vaag streepje ☺️
Hmm, hier volgt mijn theorie De bovenste heb je erg laat gedaan, volgens mij wordt er gezegd tussen 10:00 en 22:00 omdat daartussen je lh niveau sowieso hoger is dus denk dat de eerste test ten onrechte al zo donker is. Die 2 anderen kan ik niet goed vergelijken omdat ze nog niet zijn opgedroogd. Maar vermoed dat je test van vandaag lichter zal zijn. Of een mega knaller, kan ook nog Beste tijden om te testen zijn om 12 uur en bij 2x testen op 1 dag ook nog een keer om 21:00. Ben benieuwd naar je test van vandaag
Waarop zie je een streepje? Ik zie heeeel vaag iets. welk kleur het is weet ik niet. Maar op de sensitest heb ik vorige maand een valse positieve in mijn handen gehad.
Mariss Dank je wel! Nog erg onwerkelijk... Jolina denk echt dat je morgen een dikkere streep hebt. En dan nog, de een maakt veel hcg aan, de ander minder. En ook minder snel. Komt vast goed! Mo leannan Ja, dat is ook zo hoor, rust in het hoofd ondanks dat het natuurlijk evengoed kan misgaan...Ben wel echt kotsmisselijk de hele tijd en zeer gevoelige boobies Veel meer dan vorige ronde. Myka27 Gefeliciteerd! MamaNiess ook een mooie test, gefeliciteerd!
@Mariss22, Ik ga zeker over 2 dagen nog testen. S'avonds hebben we een feest. ............................................................................................... Daar heb je gelijk in.
Lieve dames... Jolina wat spannend !! Gefeliciteerd en op nd knaller Ik zie ze op elke test !! Doornstruikje ook weer raak !! Super leuk gefeliciteerd. Voor alle andere mooie testen die ik voorbij zag komen, gefeliciteerd... op naar een gezonde zwangerschap !!