Willen jullie meekijken? Weer zwanger na 2 miskramen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Teapot, 26 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teapot

Teapot Actief lid

3 sep 2014
    166
    40
    28
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben na twee miskramen weer zwanger, ik zit echter nog 2 dagen voor NOD. Ik heb getest omdat ik me weer zwanger voelde en ben ontzettend blij, maar ook heel onzeker. Willen jullie even meekijken of ze wel goed genoeg oplopen?

De tweede foto is de test van vanmorgen, ik ben nu op m'n werk en kan hem niet bij de anderen leggen :) Ik moet echt stoppen met testen voor NOD... Ik maak mezelf een beetje gek :)

Bijgevoegde bestanden:

2. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Meis ik snap je onzekerheid ook 2 mk achter elkaar.
    Maar 2 keer op een dag testen is te zenuwslopend!
    Je ziet dat narmate je urine minder geconcentreerd word de testjes lichter uitvallen en dit maak jou denk ik enorm angstig!!
    Je kan beter gewoon stoppen met testen hoe moeilijk ook en afwachten.
    Wil je toch verder gaan doe er 1 per keer en dan om de dag.
    Ik duim voor je op een plakbeeb
    X

3. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik zou het ook op 1 keer per dag houden ipv 2/3 keer per dag ;)
    Ik zie hele mooie oplopende strepen, dus heb goede hoop voor je.
    Ik begrijp je onzekerheid, hier ook erg last van.
    Ik ga voor je duimen meid!!

4. Teapot

Teapot Actief lid

3 sep 2014
    166
    40
    28
    NULL
    NULL
    Thanks meiden! Ik ga jullie advies ook zeker ter harte nemen! Alleen nog 's morgens testen! Scheelt dat het nu weer doordeweeks is en ik weer kan werken :)

5. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik vind het heel vervelend om te zeggen, maar ik ze duidelijk op lopen, maar ook heel duidelijk weer aflopen....bij mij was dit geen goed teken...Ik zie de eerste van zaterdag als het duidelijkst, en als je die van vanmorgen ernaast legt is die echt een stuk lichter,Ondanks dat je 2 dagen verder bent.

6. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Zou sowieso stoppen met testen!
    Wat heb je er aan als je ziet dat de test misschien een fractie lichter is dan de dag er voor of de dag daar voor?
    Je maakt jezelf alleen maar misschien wel onnodig ongerust.
    Ik snap heel goed dat je angst hebt, heb zelf ook meerdere miskramen gehad, maar een positieve test wil nog niet zeggen dat het goed gaat maar ook een minder positieve test wil nog niet zeggen dat het fout gaat. Je hebt er zelf geen invloed op, proberen los te laten is het beste dat je nu kunt doen.
    Succes en natuurlijk ook gefeliciteerd!

7. Teapot

Teapot Actief lid

3 sep 2014
    166
    40
    28
    NULL
    NULL
    Kan het ook zo zijn dat de test van vanmorgen lichter kan zijn omdat ik zondagavond nog heel veel heb gedronken? Of werkt dat bij zwangerschapstesten niet zo?

8. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

9 feb 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou wachten tot je NOD over 2 dagen en dan testen. Je maakt je onnodig gek. 2 zwangerschapstesten op 1 dag heeft geen zin vermits hcg niet op een paar uur verdubbelt.

9. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dat zou, met een nacht ertussen, geen verschil moeten maken.En dan erbij genomen, dat de testen die ik heb vergeleken, dus de eerste van zaterdag en die van vandaag, vind ik hem teruglopen met 2 dagen verschil. ..De rest van de testen kijk ik niet naar, want wat voorgaande dames ook al zeiden, meerde re testen op 1 dag dat schiet niet op...maar met 2 dagen ertussen moet hij wel oplopen, en bij jou is dat niet het geval.Hij wordt lichter, en dat is meestal (lees goed:MEESTAL, dus niet altijd) niet zo'n goed teken.

10. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.026
    1.041
    113
    Vind het heel naar om te zeggen, maar ben het wel met Pipo eens :( De 24e is echt het duidelijkst van alle testen en zie ook dat ie daarna weer een beetje terug loopt. Maar dat wil natuurlijk niet altijd alles zeggen! Ik zou nu gewoon over 2 dagen pas weer testen en dan zou ie sowieso duidelijker moeten zijn!

11. momo83

momo83 Bekend lid

17 jan 2015
    626
    0
    0
    nou ze zijn goed positief! probeer te genieten meid!

12. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Beetje realistisch. ..Ze lopen af...meestal niet zo'n goed teken.Kan me dan ook voorstellen dat TS nog niet kan genieten.

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Je maakt jezelf helemaal gek zo lieverd.. Knuffel en ik duim voor je.

14. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eigenlijk zie je testen van 3 dagen achter elkaar...
    Met de 24ste het duidelijkst. Het kan zijn dat die van 25-01 gewoon iets minder duidelijk is doordat de test minder is....of de urine minder goed enz enz...

Ik zou nu een dagje overslaan en weer testen, is deze ook lichter dan ben ik er bang voor :(
    Het tegenovergestelde kan natuurlijk ook... Je ziet direct hoe het zit.

Als je elke dag zo vaak test weet je eigenlijk niks, alleen ga je jezelf gek maken. Al snap ik het zeker dat je nu graag zekerheid wilt.

Knuffel want het is erg aandoenlijk om te zien hoe vaak je test en graag zekerheid wilt :(

Ik hoop voor je dat het deze keer wel goed mag gaan...

15. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier net zo'n verhaal. Ook 2 miskramen gehad. 8 augustus na 11 weken gecuretteerd (leeg vruchtzakje). En in november positief getest maar 1 dag voor mn NOD was het streepje ineens een stuk minder en werd ik de volgende dag ongesteld. Nu is donderdag mn NOD en heb zondagochtend getest omdat ik me zwanger voelde. Er kwam een heeeel licht streepje. Vanmorgen weer getest en nu was het streepje veel duidelijker met dezelfde test! Zal kijken of ik een foto kan plaatsen.

16. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    #16 MamaTess, 27 jan 2015
    Laatst bewerkt: 27 jan 2015
    Dit is hem

17. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Beste mamatess, het is netter om je eigen topic te openen of in een algemeen topic te posten. Niet in het topic van iemand opeens over je eigen test beginnen ;)

18. MamaTess

MamaTess Actief lid

29 mrt 2011
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het spijt me zeer ;)

19. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    @TS zoveel testen op een dag is niet te beoordelen... hCG moet elke 48-72u verdubbelen. Wil je proberen dat te zien op urinetestjes, dan moet je 1x per dag onder dezelfde condities (dus tijdstip/concentratie vd urine/merk test/etc) testen en die vergelijken.

Als ik dat probeer te zien bij die van jou, dan moet ik me helaas bij Pipo aansluiten dat ik ze niet mooi op vind lopen. Integendeel :(

20. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Wat je ook even niet moet vergeten, is dat de actiontestjes onderling ook verschillen in kwaliteit van elkaar. Test het maar eens met dezelfde urine en dan 2 testen, je zult zien dat er verschil in sterkte inzit.

Dat gezegd hebbende, ben ik met de rest eens dat je moet wachten tot je nod. Test dan met ochtendurine en vergelijk met de test 2 dagen ervoor. Test gewoon 1x op een dag en dan 2 dagen later nog eens. HcG verdubbelt elke 2-3 dagen. Bij de een gaat het wat sneller met oplopen van de testjes, een ander bouwt juist weer wat langzamer HcG op. Je kunt er in alle redelijkheid, nu nog niets van zeggen, het kan alle kanten op.
    Je unrine kan ook minder geconcentreerd zijn geweest en wat ik al zei, die testjes onderling zit ook erg veel kwaliteitsverschil in. Maar goed, het zijn dan ook goedkope testjes.

Deel Deze Pagina