Roelie90 ik zie zonder turen een streepje hoor, spannend! SteffieD Ook hier duidelijk een 2e streepje zichtbaar.
dat is nog eens een goedemorgen met al die mooie testjes!! dames gefeliciteerd!! ook de lichte streepjes zie ik ! spannend hoor!!
Ik zie m. En denk niet dat ie te licht is voor dag 33. Je verteld dat er nogal wat dagen verschil in zit en je langste cyclus was 37 dagen. Daar moet je nu dus ook vanuit gaan. Spannend!
Hartelijk bedankt voor jullie reacties! Als ik woensdag nog niet ongesteld ben geworden test ik nog eens. Dan zou de test in ieder geval een pak duidelijker moeten zijn ... Veel succes iedereen!
Oh meiden, ik wil deze foto toch nog even met jullie delen! Ik kon het niet laten! Ben vandaag een paar kruidvat testen gaan halen en DE test (digitale test van clear blue). Wilde eigenlijk tot morgen wachten, maar was té nieuwsgierig wat een ander soort test zou doen.. En deze test geeft me nu heel veel hoop dat ik echt zwanger ben!
Mijn testen zijn negatief na 1 heel vaag positief testje. Gisteren duidelijk positieve ovu-test op dag 40 en wss cyclus van 54 dagen balen zeg... nog 13 dagen geduld hebben dus... Dit zijn mijn oovu-testjes van 3 dagen
Hallo meiden, willen jullie even meekijken naar deze test van een vriendin van mij? Zij zit (nog) niet op dit forum, vandaar dat ik hem even plaats Ik zie wel wat volgens mij maar weet het niet zeker. Alvast bedankt !