Hier is de test wat meer opgedroogd, maar het begint nu ook donker te worden buiten, dus ik weet niet of het er duidelijker van wordt
Beetje wazige foto maar ik denk dat er eentje in aantocht is (dit zijn ovu-testjes) Bekijk bijlage 449003 Bovenste is van deze middag, onderste van 20 min geleden. Zal maar uit men sponzen pyjama springen en iets 'romantischer' aandoen
@meisje1977 en starry: is idd nog geen knaller maar t gaat wel hard want gisteren was er nog niks te zien 😀 klussen vandaag kan GN kwaad denk ik?! Wat denken jullie? Vanaf morgen sowieso😊
Kat80... komende dagen maar vast klussen. Hij is er nog niet, maar zal denk ik binnenkort knallen! Duimen...
Na een streepje op de zwanger en kids, nu ook een op de action test! Hopelijk geen valse.... Stond er met 4 min duidelijk. Alleen zo lastig om op de foto te krijgen!
Lief dat jullie gereageerd hebben op m'n test ( kruidvat met vage streepje) sommige zien wel wat vaags en sommige niet. In t echt was die wel goed duidelijk. Net een nieuwe gedaan en vet verschil!! Dus hierbij op NOD ( die van net)
Vandaag officieel nod.. Eergister al m digitale met 2-3 😁 ik kom ze ff showen.. Zo blij! Doodeng ook..