Vanochtend deze test gedaan van early predictor waar ik zelf een streepje op zie. Een half uurtje later heb ik een cleurblue digital test is hetzelfde potje urine gestopt en die gaf aan niet zwanger. Is er nog hoop denken jullie?
Hierbij de mijne.. hij loopt mooi op en cb gaf aan zwanger 1-2 weken. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Predictor early is bagger!! Mijn kraanwater was duidelijker zwanger dan jouw streepje nu laat zien. Ik zou over 2 dagen een andere test gaan doen.
Mooi! Gefeliciteerd! Lavieenrose clear blue heeft best wat hcg nodig. Ik zou eerst n mooie streep op kv of testpoint afwachten voor je die doet.. Spannend ik hoop t voor je
Gisteren een licht positieve zwangerschapstest gedaan met de vroege zwanger en kids test en een lichtroze streepje. Nu nog een keertje met 2e urine van de dag ( moest vannacht om 4 uur naar de wc en toen te slaperig geweest om te testen) En nu dus een negatieve test... Morgen nog maar eens proberen met de eerste urine van de dag. Ik was bang voor een vals positieve uitslag gisteren maar aangezien hij nu echt witter dan wit is durf ik wel aan te nemen dat die van gisteren wel juist was. Ik zal de fotootjes van gisteren en vandaag Ff bijvoegen voor het verschil te laten zien, de bovenste is van gisteren en de onderste van vandaag:
Ik vind het een beetje lastig om dat te berekenen. Ik heb pcos en alles wisselt steeds. Mijn vriend wordt er onderhand ook gek van. Ik had maandag twee weken terug een positieve ovu test.
Heb m gevonden! In t echt nog veel duidelijker 😊 Deze gaan we goed benutten! Bekijk bijlage 449052
Heb je wel echt een eisprong gehad dan 2 weken geleden?? Met pcos heb je vaak vals positieve cycli zonder eisprong. Is de eisprong bevestigd door temperaturen? Helaas kan een zwangerschapstest ook heel licht op het lh hormoon (eisprong) reageren en dus voor een vals positieve test zorgen.
Ja, ik heb wel een eisprong gehad, want die ovu test was positief. Ik werk niet met temperaturen, maar met ovu testen.
@kat80 succes en tot over 2 weken!! @ meiske80 ik zou me nu geen zorgen maken over t snelle oplopen, de ene maak meer hcg dan een ander. Mijn test ( van vandaag) heb ik gedaan toen ik om 05:00 ging plassen en was om 01:00 nog geweest. En hij is nog donkerder opgedroogd. Foto is na 3 min gemaakt. Dus hij ia nu donkerder.
Een positieve ovu test is zeker geen garantie tot het daadwerkelijk springen van het ei, alleen een aankondiging van een lh piek. Maar je weet toch dat pcos bekend staat om de vele vals positieve ovu testen in een cyclus zonder eisprong (wel een lh piek maar geen naderende eisprong?). Hopelijk heb je over 2 dagen een duidelijk zwtest die mooi oploopt.