onderste zie ik niks op en bovenste een licht streepje.. dus ja lijkt op te lopen.. zou overmorgen maar weer testen succes!
Wat denken jullie, heb ik mijn ei zojuist gevonden? En duurt het nu met zekerheid sowieso nog 24 uur of kan morgenochtend mijn temperatuur al omhoog zijn? En nu....gisterenochtend hebben we het samen gezellig gehad! Is nu morgenochtend nog op tijd of is het echt beter om dit vanavond nog te doen? Mijn vriend is namelijk 's ochtends beter in the mood! Wat is jullie advies?
Vlinder1309 Wat ontzettend spannend moet dat weer geweest zijn. Wij hebben ook ICSI gehad. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wanneer ga je bloed laten prikken?
Dat is het nu juist 2x is een beetje to much, tenminste eigenlijk 3 dagen op een rij, want gisteren ook nog meegerekend! Dus moeten eigenlijk een keuze maken...onze voorkeur is morgenochtend! Maar ben bang dat dit te laat is of niet?
Voel jij je eisprong altijd? Voel je nu een druk? als je die voelt zou ik niet tot morgen wachten. Succes deze ronde!
Voel eigenlijk nooit iets speciaals..... Maar na een positieve test zit er toch altijd sowieso 24 uur tussen tot je eisprong of niet?
12-24 uur volgens mij. Dus het zou zonde zijn als je morgenochtend net te laat bent. Ik zou vriendlief vanavond toch proberen te verleiden
Dank je wel meiden en morgen moet ik bloed laten prikken in Tilburg sugarblossem dus even spannend tot morgenmiddag dan kan ik bellen voor de uitslag 😃
@liefjuh 4you dit zijn insteek stick voor de clear blue digitaal deze mag je niet los aflezen en zijn dus negatief als er op je display zwanger staat dan is die positief
Vanmiddag hier me test geplaatst met licht streepje kon het niet laten en dit is het resultaat! Zo happy 1 maand gestopt met roken en hup raak in ronde 9!
Leuk!! Gefeliciteerd!! Ben zelf in Januari gestopt met roken.... Hopend begin volgende maand net zo'n mooie test als jou! Geniet van je zwangerschap!!