Meiden, ik wou jullie advies vragen. Ik zit op de reservebank van de IUI. 19 maart een poging gedaan. Ik had me voorgenomen niet te testen voor NOD. Zoals elke maand maar ook deze maand heb ik het weer niet waargemaakt. Gisteren, op 5DPO had ik dit. Ik zie dat lichte streepje wel maar is de kans niet groot dat dit een valse test is? Het is een kruidvat 2v5. De foto is enigszins vaag maar de streep was even dik als de test streep. Ik vind dit zo onlogisch. Aangezien ik uitgangsecho's heb gehad kan de mogelijkheid van een vroeg ei niet echt, tenminste lijkt mij. Ik had wel twee eitjes van ongeveer dezelfde grootte. Thanks, Augustus2009
Zo onwerkelijk! Thanks meiden. Ik zie wel wat augustus maar 5dpo is wel erg vroeg. Toch even afwachten en over een paar dagen weer testen denk ik. Ga ik ook doen, hopen voor ons beide dat hij mooi oploopt.
Mag ik vragen wat voor test dat is? Zo zien mijn ovulatietesten er ook uit, maar ik begrijp dat dit een zwangerschapstest is?
5dpo is wel echt vroeg. Ik heb geen idee hoe je dit moet verklaren. Ik hoop wel het beste voor je, succes.
Is wel een zwangerschapstest inderdaad. Heb er een aantal van besteld via internet. Ik geloof het ook pas echt als ik vandaag en morgen niet ongesteld wordt (vandaag of morgen is mijn nod, weet niet precies wanneer mijn ovulatie was). Ga dan vrijdag nog een keer testen.
Nou, dan zeg ik voorzichtig gefeliciteerd! Spannend zeg! augustus, ik zie wel wat, maar 5dpo is inderdaad wel erg vroeg.
Mijn streepje was vandaag iets lichter dan die van gisteren en ik heb ook minder afscheiding. Denken jullie dat ik me zorgen moet maken. ?
Die is mooi, gefeliciteerd Ik had trouwens bij mijn 1ste zwangerschap bloedverlies tot 7 weken, hoeft niet negatief te zijn hoor.
Hallo Dames, Vandaag is mijn NOD, vanmorgen gelijk een testje gedaan en een super licht nauwelijks te zien streepje (zie foto) wat moet ik hier van denken? Tijdens mijn eerste zwangerschap was de streep veel duidelijker. Wie heeft hier ervaring mee? Groetjes Mariann
5 dagen na de iui is wel héél erg vroeg... Heb je geen pregnyl ofzo geprikt? Want dat kan ook nog voor een streepje zorgen nu hé