Uuh nee. De gebruiksaanwijzing zegt dat je eerst een posi test moet hebben en pas daarna de eisprong is. Een positieve test is het pas als het teststreepje even donker of donkerder is dan de controle streep. Jouw testen zijn nog lang niet positief.
Lieve dames, Graag zou ik bij deze jullie ervaringen willen horen over de testen van de DA voor een vriendin van mij. Mijn vriendin heeft vandaag getest met deze test. (bij de kv bij hun in de buurt verkopen ze de 2v5 testen niet) In eerste instantie leek ze niets te zien, even later dus wel. Zij zit net als ik in de mmm, en zit nu 2 dagen voor haar officiële testdatum, wat vinden/denken jullie? Liefs Lm
Heeft ze pregnyl/otriville gespoten? Zonee dan zeg ik gefeliciteerd!! Ps dit is geen etos test maar een da/supermarkt eigen merk en niet zo gevoelig dus dit resultaat is heel gunstig
dat wil niks zeggen hoor .. heb dat ook wel eens gehad dat ze lichter werden.. had nog ff door getest en een paar dagen later knalde hij van de test af haha.. succes!
ik had t al aangepast, is een da test... ze heeft 14 maart een cryo terug geplaatst gekregen en mocht officieel a.s vrijdag testen van t zh. Edit; geen pregnyl gespoten, allen progynova gebruikt en utro
Hahaha ja ik zei ook al dat ik em duidelijk vond hoor. Morgen ochtend gaat ze weer testen. Ben erg benieuwd.
Ik heb even een vraagje die ik vast wel hier kan stellen. Vanochtend heb ik een positieve ovulatietest geplast. Teststreep donkerder dan controlestreep. Dinsdagavond hebben vriend en ik gemeenschap gehad. Hadden we dat voor jet mooie gisteravond ook moeten hebben of is het voldoende als we er vanavond nog even voor gaan?
Had je gisteren ook een positieve test? Als ie vandaag pos is zou ik vanavond nog gezellig maken. Een test geeft de lh piek aan. De eisprong vindt 24-48 uur later plaats