Gister was ie al wel behoorlijk donker maar nog niet zo donker als de controlestreep. Dus negatief nog. We gaan vanavond sowieso nog wel even aan de slag. Bedankt voor de info, stond me vaag we liet van bij maar helemaal zeker wist ik het niet meer.
Ze heeft vanmorgen weer getest, en ook nu was hij weer mooi duidelijk positief. Morgen doet ze nog een cb en dan gaat ze de uitslag doorbellen. Hartstikke leuk voor ze, ben echt blij voor hun! K hoop dat ik hen volgende week mag volgen met zo'n mooi test
@Jezzebell88: ik heb maandag 16 maart mijn laatste Gonal (62.5) spuit gezet, dinsdag 17 maart Ovitrelle en donderdag 19 maart de IUI gehad. Vanmorgen weer een test gedaan, ik weet het, stom, maar kon het niet laten en de streep stond er nog (steeds). Ik zit vandaag op 7dpo. Ik heb een ruggegraat van een mossel. Ik weet zo goed wat tegen anderen te zeggen maar ben zelf gewoon slap. Ik had dit nooit moeten doen. Maar ja, ik loop al zes jaar in de MMM en zie de lichtjes van de het eindstation van het proces in de verte al schijnen. En ja, ik heb streepjes gezien die er helemaal niet stonden, heb de testen uit elkaar gesloopt zodat ik het beter zou kunnen zien. Ik heb reeds een prachtige dochter waar ik zielsgelukkig mee ben. Ik gun haar zo graag een brusje. Ik zit al wat jaren op ZP, heb er zelfs zes bijzondere vriendschappen aan over gehouden. Wat sommige van jullie zeggen is waar, eea is veel te vroeg om iets te concluderen en de kans is groot dat het aan het spuiten van de hormonen ligt dat die streep er staat. Liefs, Augustus2009
Als Ovitrelle hetzelfde is als Pregnyl test je zeker te vroeg, gisteren zat je 8 dagen na de Ovitrelle. Dan is dit denkelijk nog niet uit je lichaam en aangezien dit zwangerschapshormoon is kan dit streepjes geven op een test... Ik zou proberen nog effe te wachten met testen, toch nog tot zeker overmorgen want zo maak je jezelf alleen maar gek. Ik weet dat dat heel moeilijk is maar hier heb je ook niets aan... Grtjs
@KimG: yep, je hebt gelijk, ik ga zeker wachten tot overmorgen. Ik maak me inderdaad alleen maar gek. Liefs, Aug.
heb is even zitten google voor je want t maakte mij ook wel erg nieuwsgierig (aangezien wij vanaf juni de mmm in gaan als het voor die tijd niet op de natuurlijk weg lukt).. ik lees bijna overal dat het 10 dagen "blijft zitten" zal maar zeggen en vandaag zit je dan 7 dpo.. ik heb er verder weinig tot geen verstand van sorry.. maar ik zou dan (ik weet t het is moeilijk) wachten tot 11 dpo .. ik ga heel hard voor je duimen.. 6 jaar is heel lang.. ik hoop t voor je want ik gun het iedereen van harte dus ook jou/jullie! kop op meid!
@TBT: sorry meis, ik zie het ook niet op de foto maar wellicht is er wel iets te zien op het staaf. Het is lastig hoor, dat soort lichte streepjes duidelijk op een foto te krijgen, ik hoop het ontzettend voor je. @Sanne: ja, zes jaar is een lange tijd en je leeft van moment naar moment, van hoopje hoop naar hoopje hoop en van teleurstelling naar teleurstelling. Maar never nooit opgeven is mijn motto, ik geef niet op totdat ik alles heb geprobeerd. Het fijne is van ZP is dat je al dan niet anoniem je verhaal kwijt kan, ervaringen kan delen en niet alleen op het wachtbankje hoeft te zitten. De dames die hier schrijven zijn wat mij betreft de experts. @KimG: wat je zegt, als ik overmorgen nog iets van een streepje heb krijg ik iets meer geloof of anders ga ik wederom knijterhard op mijn gezicht. Dan even een paar dikke tranen, de neus snuiten en opstaan. ("heb al zo lang moeten kruipen, dat laatste stuk zal ook wel gaan totdat ik ga staan" Racoon - Oceaan). Liefs, Aug
Hoi bedankt voor het kijken, denk dat er geen kans meer in zit, vorige zwangerschappen voor NOd al licht positief nu helaas vrij weinig te zien.... Lijkt me dat de testen van Kruidvat niet veranderd zijn helaas...
Jammer, had echt het idee zwanger te zijn al een week ongi gevoel, rugpijn en veel plassen. zie alleen vaag streepje als ik het schuin hou maar had nu wel al duidelijker moeten zijn 1 dag voor nod...