mooie test. Gefeliciteerd. Hopelijk is het roze geen voorbode, maar daargaan we vooralsnog niet vanuit
gewoon zwanger hoor. maarre je krijgt in het begin nooit gelijk een knaller over paar dagen is hij vast donkerder. maar je bent Of zwanger of niet, en blijkbaar ben je het wel
Het was supersuper weinig en echt heel licht roze en nog 2x daarna naar de wc geweest en toen was er gelukkig niets, dus hoef me denk geen zorgen te maken
Mag ik jullie wat vragen? Bij de laatste drie zien jullie al een verschil of niet? Of wordt ik gewoon gek?
Dames, deze test is van mn Szusje. 1e poging IVF. 15 dagen na de punctie en 12 dagen na TP. Wat denken jullie?
Die zag ik ook, maar ik ben zo bang dat het nog van de medicatie is die ze heeft moeten gebruiken. Ze wist dat het te vroeg was maar kon het heel begrijpelijk niet laten....
doe anders over 2 dagen een nieuwe test. dan weet je of het evt van de pregnyl is of van een zwangerschap. maar ziet er veelbelovend uit!
Hoi allemaal! Ik heb dinsdag mijn nod en vandaag getest en dit was het resultaat! Alleen eerst zag ik helemaal niks op de test en een paar uurtjes later toch nog even kijken en zag ik dit.. Zou de test nog kloppen??
Heeft ze niet, ze had een verse TP Er staat me bij dat ze ovitrelle en gonal-f heeft gespoten en ze moest na de tp van die pilletjes inbrengen. Ugestrogan?