Hmm waarom kantelen mijn foto's. .heel gek. wat vind ik die zw en kids rot testen. Weer een streep. 2 of 4 dagen voor nod. pffff zien jullie wat?
Nee ik zie niks helaas,t is ook wat een onduidelijke foto door die verkleuring van de achtergrond,je zit nog voor je nod dus over 2 dagen nog eens testen
jojo: ik vind hem eerlijk gezegd wat grijzig... misschien even wat water in druppelen zodat je de kleur wat beter kunt zien? rica: heb vaker zulke strepen gehad met die testen... ik zou even een kruidvatje proberen of over paar dagen weer testen
Ik post ook even men testje. Tis eentje om te turen maar denk zelf indroger. Hij is trouwens wel heeeel slecht zichtbaar. NOd valt in het weekend. Als sinds maandag ongi gevoel maar t wil maar niet komen Bekijk bijlage 450770
hier is hij idd slecht te zien zeg.. die foto die je me daar net stuurde was wat duidelijker.. jammer dat de kwaliteit achter uit gaat meid.. over 2 dagen gewoon nog n keer testen.. ( of morgen al haha).. wie weet is tie dan wat duidelijker.. weet iemand trouwens of dat ovulatie testen reageren op blaasontsteking.. of is dat onmogelijk? ( heb het gevoel blaasontsteking te krijgen)..
ik sluit me aan bij beckje!.. ik heb ook zulke strepen gehad maar niet zwanger.. k zou idd kruidvat 2 voor 5 proberen