ik wist t niet meer.. omdat ik ooit wel eens gehoord heb dat hhet bij een zw test wel kan door de extra eiwitten die je dan heb.. dus vroeg me af of dat het met ovu testen ook zo was haha.. maar thnx dan ga ik op mn gemak door met ovu testen
Hoi meiden, Ik lees al een tijdje mee en zie mooie testen voorbij komen! na 2 (vroege) miskramen, heb ik sinds gisteren (12/13 DPO) een licht positieve test, vanmorgen weer getest, wel met mijn 2e urine en wat licht en eenzelfde streepje als deze. Ik denk dat ik sowieso een late innesteling heb gehad, want ben op 7/8/9 DPO erg ziek geweest, dus wellicht dat hij hierdoor later is. Ik heb alleen nergens last van en voel me ook totaal niet zwanger, overmorgen nog maar eens testen, wie heeft er op zijn NOD ook zo'n lichte test gehad?
Ja hier bog eentje met van die lichte testen en toen was ik ook echt zwanger😉 gefeliciteerd. Succes hoop dat alles goed gaat.
Ja weet ik..t zijn flut testen. Maar kreeg er 3 gratis bij dus ach haha we zullen zien..wacht nog tot zondag.
Dank jullie wel! Bij mijn vorige 2 miskramen testte ik al 4 dagen voor NOD positief en op NOD dus een redelijke knaltest en bij mijn zwangerschappen 7 en 8 jaar geleden ook al eerder een knaltest, dus ben dit helemaal niet gewend. Heb alleen het gevoel elk moment mijn menstruatie te kunnen krijgen, dus ben een beetje onzeker...
Meiden! Help! Ik kon me toch niet helemaal inhouden en heb half gezondigt. Ik heb geen zw.schaptest gedaan maar een ovu-test. Waarom? Ik heb maar 2kv's in huis en die wil ik bewaren voor het weekend aangezien ik verder eigenlijk geen tijd heb om weer naar de kv te gaan om nieuwe testen te gaan halen. Ik lees regelmatig op het forum dat meer meiden dat doen. En in geval van zwangerschap, ovu-testen vaak donker/positief uitslaan. Nou doe ik dus net een ovu-test. 12dpo met vrij donker middagurine en nou zie ik dus een vrij donkere 2e streep. Zie foto! Wat zeggen jullie? Kv doen? Toch wel spannend hoor. Ik weet dat een ovulatietest geen zw.schaptest is. Maar ze reageren er wel op!