het is niet altijd zo als je zwanger bent en een ovu test doet ipv een zw test.. dan moet de ovu test echt knallen .. maar een kv test je kunt t proberen.. succes
gistermiddag en vanmorgen, wat zijn we blij! ik stop met testen of doe heel misschien nog een digitale morgen of zaterdag en dan is het klaar. We kijken er naar uit♡
Ik gooi deze er ook even in, ik weet mijn cyclus niet precies, heb hele lange cyclussen gehad voor mijn vorige zwangerschap, maar sinds dat het spiraaltje eruit is zo'n 28 dagen. Ik zit nu op dag 25, niet actief bezig maar een beetje een raar lijf en een vriend die er wel van overtuigd is (kijkend naar mijn gedrag ) hij ziet hem wel, ik zie hem niet...wat zien jullie?
Pumbaa, ik zie hem wel hoor. Hopelijk gaa hij mooi oplopen de komende dagen. Voorzichtig gefeliciteerd!
Hey Pippers! Dank je wel We durven nog niet super blij te zijn. We gaan zaterdag/zondag weer testen en dan ook met cb met indicator.
Wat een mooie testen zeg! Gefeliciteerd aanstaande mama's! Hier heb ik hele licht positieve testjes. Met het blote oog vrij goed te zien, maar als ik ze hier plaats denk ik dat het niet te zien is. Ik vertrouw er ook nog niet helemaal op, omdat ik licht bloedverlies en bruinverlies blijf hebben. En gisterenochtend eenmaal vrij hevig bloed verloor. Daarnaast menstruatiegevoel in mijn buik. Dat laatste had ik bij mijn vorige zwangerschap de eerste 12 weken constant dus daar maak ik me geen zorgen over. Wel over het bloedverlies. Toch een foto toegevoegd Oja ik ben 11/12 dpo
Ik zie een heel licht streepje, wil wel wat zeggen aangezien ik op mijn eigen test geen streepje zie en andere wel
En vaak moet een ovulatoetest wcht knallen. Dat doet deze niet. Idd even een zwangerschapstest. Ik hoop dat die positief is