Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke ) ovulatie & zwangerschapstesten! Deel -> 29

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 3 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Haha ik blijf deze dagen even ovu testen gebruiken kijken wat hij gaat doen.. Dankjewel:)

2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Zou maar even snel contact met de huisarts opnemen.
    Kan zijn dat je je spiraal verloren bent. Maar mocht hij er nog zitten dan lujkt het mij dat hij er met spoed uit moed.

3. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Ik heb net iemand gesproken die iemand kent die ook zwanger was met de spiraal en die heeft nu een zoon van 8. Bij haar hadden ze hem laten zitten. Ik ga morgen nog een x testen en dan naar de huisarts

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    wel vreemde strepen... ik zie heel duidelijk roze strepen, maar ziet er wel vreemd uit :eek: tja ik dacht ook dat spiraal en zwanger niet ging, maar blijkbaar dus wel :eek:

5. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    levonorgestrel spiraaltje | Apotheek.nl

Dus jij stelt liever vertrouwen in iemand die iemand kent die ook....enz.
    Je hebt een paar positieve testen en je hebt een mirena spiraal in.
    Lees hierboven het advies van de apotheek. Zo snel mogelijk verwijderen staat er. Dat advies wordt misschien wel gegeven ivm de hormonen die innesteling tegen horen te gaan en waarschijnlijk dus schadelijk kunnen zijn voor de zwangerschap.
    Morgen is het zaterdag. Daarna heb je de Paasdagen. Hoe lang wil je wachten? Mijn advies is, niet wachten maar nú bellen.

6. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    +1:) Hier sluit ik mij volledig bij aan!!

7. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Misschien een aanvulling. Spiraal kan blijven zitten maar kan verder in de zwangerschap complicaties opleveren. Zelf zou ik liever het risico lopen dat het bij het verwijderen eventueel mis gaat dan later in de zwangerschap wanneer je een kindje eventueel al gevoeld heb en al. Maar goed dat kan je alleen voor jezelf beslissen. Maar ik zou me laten vootlichten door een arts, niet via via. Maar dat ben ik dus.

8. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Zwanger door spiraal
    Hier wordt zelfs gesproken over mogelijk afwijkingen bij het kind door het laten zitten van het spiraal.

9. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Sluit me ook bij madelie aan
    Succes!

10. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik zou eerst een test doen. Ik vind de test niet positief. Lijkt meer op dat hij niet goed doorgelopen is.

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik vind hem wel duidelijk, maar toch wel een beetje apart tweede streepje. Kan het niet goed uitleggen. Duidelijk, maar toch twijfelachtig.

Zou voor de zekerheid nog een test doen, desnoods van een ander merk of een CB Digitaal met wekenindicator.

Is die ook positief, dan zou ik zsm toch even een arts raadplegen in verband met je spiraal.

12. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

21 jan 2010
    1.555
    1
    36
    Gefeliciteerd iedereen met een positieve zwangerschapstest.

13. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ik zou bij twijfel altijd de controle laten doen door de huisarts. Ik heb met de mirena spiraal ook een keer positief getest en dat bleek niks te zijn. Op mijn vraag naar de gyn met een streepje is een streepje dus hoe verklaar je dat kreeg ik als reactie dat de testen van tegenwoordig zo scherp reageren dat als er een cyste zit (was bij mij ook) hij positief kan reageren. Maar wat ik al zeg altijd voor de zekerheid laten controleren!

Voor mij, vind het allemaal nog een beetje raar, iedereen ziet het streepje behalve ik. Nu zie ik hem overigens wel op de test maar dat is niet volledig betrouwbaar volgens mij. Het enigste is...dit was zeker niet gepland, mijn vriend wilde heel graag een kleintje, bij mij was er nog twijfel...we zaten dus nog een beetje in een tweestrijd ;)

14. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Ik zie een.streepje meis.

15. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @jesje jup das een tweede streep :D

16. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    maar wat de andere dames zeggen wel je spiraaltje laten verwijderen zo snel mogelijk zou ook niet wachten tot na de pasen.

17. rapunzeltje

24 aug 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gister en vandaag getest.. Zit het toch niet goed? Nu 4.3

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,1 KB
      Weergaven:
      5
  18. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @rapunzeltje op dezelfde tijd getest of de een smorgens en de ander smiddags?

19. rapunzeltje

24 aug 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allebei sochtends... Ben bang voor t ergste

20. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    lijken een beetje gelig heb je er drie druppeltjes water met het pipetje op gedaan ?

Deel Deze Pagina