Hier is hij hopelijk duidelijker.. Op de foto is hij net wat minder duidelijk te zien als in het echt.. Ben zo benieuwd! Sowieso over 2 dagen maar even opnieuw testen.. Dankjewel voor het mee turen in ieder geval
@KimG... Ik heb het niet uit elkaar gehaald 😁 Dit was een digitale test van clear blue met drie patronen die je eruit moet klikken. Van daar 😉
Ooh echt... Toch nog wel. Zelfs ik heb er moeite mee om wat te kunnen zien op de foto. Ben benieuwd of het de komende dagen donkerder wordt.
Hi iedereen! Ik volg hier al een tijdje, zo leuk al die mooie positieve testen en hoop zo erg dat wij ook zo'n mooie test in handen mogen krijgen binnenkort. Op 21 maart heb ik mijn laatste pil ingenomen, ik heb dus geen idee wanneer mijn NOD is en wanneer ik dus kan testen. Nu was ik gisterochtend dus behoorlijk ongeduldig en dit forum heeft echt geen goede invloed op mijn testdrang . Ik heb daarnaast ook erg last van kwaaltjes (maar die had ik niet toen ik net zwanger was van mijn eerste). Maar nu kreeg ik binnen 5 min deze test in handen. Zoo onduidelijk! Ziet iemand anders ook een streepje? Mijn vriend ziet hem ook heel licht. Alvast bedankt voor het reageren!
ik zie iets lichts. Ik hoop voor je dat hij oploopt. hij kan ook op je eisprong hormoon reageren. In dat geval zal hij aflopen ipv oplopen. Even doortesten de komende dagen!
Bedankt voor het meeturen allemaal! Ik zal morgen vroeg nogmaals testen. Hoop het zo! RoGiJuLi, kan het echt een eisprong zijn? Ik ben nog niet ongesteld geworden sinds ik gestopt ben met de pil op 21 maart. Dat is nu 4 weken geleden. Dat zou dan een heel laat ei zijn toch?
Ja dat kan helaas echt. En juist omdat je net gestopt bent met de pil heb je grote kans dat je lichaam nu aan het ontpillen is en je dus niet gelijk een cyclus van 28 dagen hebt, maar een latere eisprong en dus een langere cyclus. Google desnoods maar ff op ontpillen
Ik had eerder gepost, omdat in twijfelde of het pregnyl nog kon zijn.....nu weet ik t zeker: het is geen pregnyl