Ik had in december een vrij duidelijke streep op de normale predictor en werd een dag later gewoon ongi. Ik vertrouw zowel de normale als de early (die bij mij positief was met kraanwater) niet meer. Ik zou even met een ander merk testen
Dag 31, cyclus is heel onregelmatig.. Geen idee wanneer exact de eisprong geweest is. Vanwaar? Ik begin het licht benauwd te krijgen haha
Amar mooi! Gefeliciteerd ! Kirsten ik zie m heel licht, spannend! Maria predictor is echt zo onbetrouwbaar! Zou echt n andere test doen!
Hoi, heb 3 dagen na de punctie tp gehad, dus nu wachtdagen 8 na tp (ik weet het best vroeg nog Haha) ik heb 13 dagen geleden pregnyl 10000 gespoten, gisteren test van da gedaan en die was echt Omo wit dus denk dat het nu niet meer van pregnyl is. Tja het kan ook gewoon zijn dat we wat willen zien hahaha morgen opnieuw een testje doen
Helaas is de gevoeligheid van DA veel minder dan die van de kruidvat. Had je gisteren een kruidvat gedaan, had ook hierop een streep gekomen. En 13 dagen na pregnyl kan het dus nog zeker de pregnyl zijn Ik zou morgen nogmaals testen en dan heel hard duimen dat hij oploopt!! Ik duim alvast mee!
13 dpo en omo-wit helaas.. nu morgen de duivels maar af wachten.. .. dames met posi test: gefeliciteerd !!! Dames die nog even moeten wachten.. Succes!!
Ag Kat komt allemaal goed.. hier is het licht roze verlies begonnen .. maar t zet nog niet echt door dat zal vannacht wel gebeuren.. en ja kruidvat zijn de zelfde testen als van de trekpleister meid!
Hoi dames, Wie wil er even voor mij turen? Vandaag zit ik op 8dpo en toen ik vanmorgen een test deed, zag ik een vage schaduw. Een indroogschaduwtje, dacht ik, en ik heb de test weggegooid. Toch werd ik een paar uur later weer nieuwsgierig en ik heb nog een test gedaan en zojuist weer één met andere urine. Wat denken jullie? Zijn ze positief? Alvast bedankt voor het meeturen! Liefs, Majore
Ladies van donderdag of vrijdag... Ik denk dat ik heel blij mag zijn!!! Maar het is nog geen knaller.. Dus nog heel voorzichtig na 1,5 jaar is het dan echt zo?? Even de foto, voor ik heel blij ga worden
Ik zie ik inderdaad een vaag streepje! Zo was de mijne drie dagen geleden ook!! En vandaag iets opgelopen. Ik zou morgen of overmorgen nog een doen om te kijken of hij op loopt. Een voorzichtige gefeliciteerd en ik duim voor je!