@amar die van 2 dagen daarvoor was nog vager hoor.. Op de test staat die duidelijk! We wachten even af.. Inmiddels wel geleers.
Dames wie wil er met mij mee turen? Wij zijn net gestopt met de pil. Heb nu zo'n 10 dagen terug mijn lh piek gehad, maar ik heb geen temperatuur bij gehouden dus geen idee of mijn ei al gesprongen is. Nu heb ik zo'n twee dagen een onrustig gevoel in mijn onderbuik, gevoelige borsten en een wat mindere eetlust. Gister ook een druppel bruin gedroogd bloed in mijn slip. Dus net zonder ochtend urine, toch even een testje gewaagd en ik zie een heel licht streepje? Ik hoor graag van jullie Liefs
Heb trouwens een handige manier gevonden om een test duidelijk op de foto te krijgen wanneer het in huis niet al te licht is. Test iets gekanteld op de vensterbank leggen (dus iets eronder leggen aan één kant) met het schermpje richting buiten. Zo ver kantelen dat er geen schadum meer op het schermpje valt. En dan van bovenaf de foto nemen.
Ik zie eerlijk gezegd niks. Mss nog eens testen met digitale of clearblue. Heb ik telkens goeie ervaring mee, duidelijk resultaat.
Ik zie niet zoveel...ik zou nog even wachten met blij worden. Probeer eens kv2v5,die zijn gevoeliger.
Lieve dames, dank jullie wel voor het mee kijken. Vanochtend nog een test van 123tests gewaagd, maar vanochtend zie ik niks. Dat gekke gevoel in mn buik is ook een stuk minder. Ik probeer het volgende week nog eens indien mijn ongesteldheid uitblijft Toch heel erg bedankt!!
Ok meiden, ik denk zelf dat het niks is maar ik zie wel wat op beide testen... M'n vriendin zegt het is heel licht maar wel positief. Ik lees overal dat KV2v5 testen niet meer zijn wat ze zijn geweest, maar geven ze nu ook ineens indrogers? Dat heb ik in het verleden echt noooooit gehad! Graag hoor ik jullie mening over deze testjes:
Lijkt op mijn test van gisteren.. Ik zelf interpreteer dit absoluut niet als een positieve test. Pas als ik een streep zie waar niemand meer omheen kan . Ik hoop voor je dat de testen gaan oplopen, ik ga woensdag testen mocht ik nog niet ongi zijn geworden.
Ik heb hetzelfde gevoel... Ik wil ook woensdag pas weer gaan testen. LadyTwilight Mijn nod is morgen, maar kan ook overmorgen zijn... Testen zijn van vrijdag en van gisteren.