Nu de laatste van vanochtend helemaal opgedroogd is lijken ze niet zo heel veel te verschillen zie ik. No I ja, afwachten inderdaad!
niet iedereen is mama hier haha.. zie je m zelf wel goed in het echt?.. anders miss bij t raam gaan staan met je rug er naar toe.. zo dat je goed licht krijgt van buiten en dan foto maken?.. zo probeer ik t meestal tenminste!.. hopen dat het lukt. .ben benieuwd na je foto !
Helaas geen verbetering... Duurde ook een tijdje voordat de streep er stond, wel binnen de afleestijd.
Klopt, nu ze opgedroogd te zijn lijken die van gisteren en vandaag gelijk. Maar goed, ze zouden moeten oplopen en dat doen ze niet. Ik haat afwachten
Hey Liefjes..je testjes doen me denken aan een biochemische zwangerschap. Dan is er wel een bevruchting en wordt er een poging gedaan tot innestelen (met vage testjes als gevolg) maar helaas gaat dat niet lukken omdat het geheel kwalitatief niet goed genoeg is. Ik heb dat nu al twee keer gehad en vertrouw er niet meer op tenzij ik rond mijn nod echt een knaller heb.. Hoop voor je dat het niet zo is natuurlijk en ik zou zeker nog even doortesten..Maar worden ze weer wit en word je een paar dagen (tot een week) overtijd ongesteld dan is dit waarschijnlijk het geval geweest. Het ligt niet aan de testjes en je beeld je niets in.. Mijn gyn zegt..bekijk het positief.. Het sperma weet je eitjes in elk geval goed te vinden.. Ik hou je in de gaten en hoop natuurlijk op een goede afloop!
@Liefjes Hcg verdubbelt om de 48 tot 72 uur en misschien maakt jouw lichaam wat langzamer het hcg aan (had ik ook,pas met 5wk zwschap een knaller) Geef nog niet op en zolang je nog geen bloedverlies hebt zou ik overmorgen nog eens testen... het zal niet makkelijk zijn,ik duim voor je!
Wow, mooie test! Gefeliciteerd! Hoop dat ik ook zo'n geluk mag hebben, maar ben er bang voor. Vorige maand dus ook een vroege miskraam gehad, as maandag nod..
Hallo meiden, Willen jullie even meekijken? Mijn cyclus wisselt nogal maar gemiddeld is deze 26 dagen dus zit 3 dagen voor NOD. De ene keer als ik kijk denk ik YES, daarna de twijfels... Deze zijn van gisterochtend en vannochtend. Bedankt!
Hoi! Kan iemand mij hier wat meer over vertellen. Ik heb een cyclus van 27 dagen. ik ben begonnen op dag 9 met testen. ik kwam er te laat achter de mijn testen op waren en heb nieuwe besteld bij sensitest. alleen blijken dit andere te zijn. Nu mijn vraag, heb ik mijn ei gemist met testen of zou hij nu nog moeten komen? (owja gisteren had ik rechts onder in de buik steken.) alvast bedankt!