Gisteren de twee bovenste gedaan om 13:00 uur & 14:30 En vanochtend om 09:30 uur de onderste gedaan Ochtendurine doet het bij mij niet zo goed als middag maar dit had ik bij mijn zoontje ook... Meer mensen last van met kV?
Ik vind ze aardig duidelijk! En dan moet je ook eens kijken naar het verschil in kleur bij de controlestreep. De middelste is zo donker, en bij die is de teststreep ook heel donker. De andere 2 hebben lichtere strepen, maar daar is de controlestreep ook lichter.. Volg je hem nog?
Gelukkig 😃 ja ik volg je idd nou je het zegt je hebt idd gelijk dan kloppen de verhoudingen zeker wel👍🏻😃 dankjewel
Had ik ook met de 2 zwangerschappen, zelfs met avondurine de duidelijkste testen. Ik zou straks nog eens een tetsje doen, die zou dan toch weer wat donkerder moeten zijn
Oke nu geloof ik het echt 3 dagen nu positieve test Dit is van vanmorgen Bekijk bijlage 454471 Ben nu 12 dpo ?! Denk ik..
Hoi meiden, Na lang twijfelen wil ik deze foto toch delen. Ik ben nog steeds niet ongesteld. 2 maanden geleden een miskraam gehad. Daar na 2 weken bloed verloren. Daarna een cyclus van ong 28 dagen. Normaal 30-33 dagen. En vandaag zit ik op cd 41. Deze testen zijn va cd 35 en 36. Wil jullie toch even laten turen.... 1 foto met daglicht 1 foto met flits. Zijn dezelfde testen. Moet ik nogmaals testen?
Ik zie helaas ook niks Priscil... misschien nog een keer testen over een paar dagen? En Danty88 gefeliciteerd!! Lijkt precies op mijn test van vandaag ook 12 dpo! We lopen dus precies gelijk Geniet ervan goed begin van het weekend!