Ik heb geen verstand van pregnyl, maar ik denk wel zwanger hoor! Hopelijk gaan ze mooi oplopen! In ieder geval geen borreltje drinken morgen
Voor 14dagen na pregnyl 5000 lijkt het mij een mooie test, drink dus maar geen alcohol Over 2dagen nog een testje, als die dan oploopt, weet je het zeker! Als je 10.000ie hebt gespoten is het een ander verhaal, maar bij iui is het meestal 5.000ie....
Hallo ben vandaag 10 dpo en heb al enorme testdrang gisteren eerste tekstje gedaan stond een heel licht streepje maar moest heel goed kijken vandaag nog een testte gedaan en vind deze al duidelijker wat vinden jullie? Bovenste van gisteren onderste van vandaag
Alle zwangere proficiat! Zie weer een hoop mooie testen voorbij komen. Voor de andere dames heel veel sterkte en succes.....
Alle zwangeren gefeliciteerd Heb vorige maand een miskraam gehad. Heb een actiontest gedaan en dit was het resultaat
Na een vals positief op de kruitvat early en een negatieve etos vandaag nr 2 gedaan en een heel licht streepje vanmorgen nog negatief met kruidvat 2 voor 5. Ik hoop dat jullie het ook zien Vanmiddag ineens wat bloedverlies wat stopte vandaar de test
@heleen, ik zie helaas niet maar ik ben slecht in turen heb me best gedaan hoop dat iemand anders wel iets ziet! Ik duim voor je!
@mothertobe; mooie test zeg! Alvast heel voorzichtig gefeliciteerd... over 2 dagen nog eens testen en kijken of hij dan donkerder wordt? Mijn eerste test was ook zo en de dag erna was hij al meteen stuk duidelijker! Hoeveel dpo ben je nu? @heleen; sorry maar ik zie ook niets.. zie ook dat je op 14 dpo ziet volgens mij zou hij dan wel een streepje moeten aangeven mocht je zwanger zijn?
Weet ik niet want eind maart een miskraam gehad en ben nu weet zwanger.. Maar als uit ga van mijn normale cyclus dan zit ik op 18dpo.