Hierbij mijn test vanmorgen.. Wat denken jullie ? Had gisteren ongi moeten worden dus eigenlijk 1 dag NA nod is Het streepje dan niet veel te licht?
Zo zag mijn test er ook uit 1 dag na NOD, 3 dagen later was ie al een stuk donkerder. Voorzichtig gefeliciteerd iig
Hallo dames. Ben ik nu gek? Ik zie een heel licht streepje en stond er binnen 5 min. Of is dit zo'n stomme indroger.. Upload kwaliteit is bagger zo te zien
Hahaha kan gebeuren Nou normaal is m'n cyclus tussen de 27-30 dagen. Maar m'n ei springt normaal rond 13/14 cd. Nu had ik pas rond cd 18 vruchtbaar slijm en begon de pijn in m'n borsten. En dat heb ik altijd een paar dagen voor m'n ei springt. Dus ik heb werkelijk geen idee. Geen ovu testen gedaan trouwens.
Lieve tuurders, Ik heb vanmorgen mijn laatste ovu test gebruikt. Van rechts naar links dinsdagavond, woensdagmorgen, woensdagavond en vanmorgen. Ik heb nooit echt een knaller. Vorige periode had ik een streep zoals die van woensdagavond, daarna liep hij weer af. Vandaar dat ik nu ook 's ochtends heb getest. Wat vinden jullie ervan?
Je ei komt er denk wel aan,test nog even door om te kijken of ze aflopen en maak t gezellig met je partner,succes!
Deze is van vanochtend. Gisteren met 1 van de action gedaan en die was helemaal wit. Ik zie ook niet veel, waarschijnlijk is het mijn verbeelding die op hol slaat Dit is een easy hcg (van mn werk) Dacht als dit niks opleverd hou ik op met testen en ga ik braaf wachten
Welk merk is deze test? Hij lijkt op de strip van de ClearBlue digital. Als dat zo is en de "geschreven" uitslag was niet zwanger, dan zegt deze vage streep op de strip niks, want die verschijnt altijd zo licht.
Klopt je banner ook? dat je 4 dg overtijd bent? Ik ben ook niet bekent met deze testen dus het enige wat je idd kan doen is afwachten,succes!